Saturday 22 December 2012

SPEAKER DUN PERAK DIFITNAH ADA SKANDAL SEKS...!!!


Tuduhan skandal seks, cubaan pembangkang alih isu di Persidangan DUN Perak : Speaker DUN

JIKA beberapa hari lalu, Pemuda PAS Perak telah ’menyerang’ Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir dengan tuduhan menjual Rumah Perak, hari ini tiba pula giliran parti DAP untuk ’menyerang’ wakil rakyat Barisan Nasional (BN).

Hari ini, pihak pembangkang cuba memfitnah Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, Datuk R. Ganesan dengan mengaitkan beliau dengan tuduhan kononnya terlibat dalam dengan skandal seks.

Dua wakil rakyat pembangkang, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tronoh, V. Sivakumar dan ADUN Buntong A. Sivasubramaniam kedua-duanya dari parti DAP pada sidang media di Ipoh, hari ini mendakwa menerima CD yang mengandungi aksi terlampau Speaker pagi ini.


Sementara itu, Ganesan menafikan sekeras-kerasnya penglibatannya dalam CD tersebut dan akan mengambil tindakan tegas, termasuk tindakan undang-undang pihak yang cuba memfitnahnya itu.

"Saya memberi amaran kepada pihak yang terlibat, saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang yang tegas terhadap mereka yang membuat dan yang menyebarkan fitnah tersebut.

“Saya berasa kesal dengan tindakan pihak yang tidak bertanggungjawab itu dan bersedih terhadap ahli keluarga saya yang terpaksa menanggung akibat daripada fitnah yang jijik ini,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita pada sidang media di Ipoh hari ini.

Menurutnya, beliau yakin perbuatan politik kotor itu merupakan cubaan pembangkang untuk mengalihkan isu yang dibangkitkan di dalam Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak yang sedang berlangsung.

"Buat masa sekarang, saya akan memberi tumpuan kepada persidangan dan fitnah ini tidak akan mengubah fokus saya untuk menjayakan sidang dewan negeri,’’ katanya.
*** Kata ada bukti video.... tapi bila diminta didedahkan kepada wartawan, bagi alasan pulak! Entah ye entah tidak video tu! Nak gertak Speaker DUN aja kot....untuk mengalihkan fokus speaker kepada sidang DUN yang sedang dijalankan...hahahaha!

1 comment:

Anonymous said...

dkt2 nk pru13 ni, jika ada keslhan kecik pn akn dibesar2kan, jika takde keslhan, keslhan akn dicipta. yg pnting lwn politik dibnci oleh pengundi!