Sunday 30 December 2012

NAH..!!! HAMBIK KAU..!!! AKHIRNYA..... HADI CARI JUGAK 'STESEN TV PENIPU' DAN '3 SUKU' UNTUK PERJELASKAN AMANAT....!!!!

Abdul Hadi Awang

SELAMA ini.... siapa yang tidak tahu betapa benci dan meluatnya puak-puak kahak hijau PAS terhadap RTM dan TV3.... Mereka menggelar kedua-dua stesen TV popular itu masing-masing sebagai 'Stesen TV Penipu' dan 'TV3 Suku'....!!! Nah sekarang hambik kau!!!! Muka tak sudah...carik jugak stesen tv tu ye???
Apa macam cai-cai PR.... apa kau nmpak?????!!!

KUALA TERENGGANU – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meminta kerajaan memberi beliau peluang siaran secara langsung sejam menerusi RTM untuk menjelaskan isu Amanat Haji Hadi yang kembali menjadi polemik semasa.

Selain RTM, Abdul Hadi turut meminta rangkaian Kumpulan Media Prima terutama TV3 juga memberinya peluang yang sama.

Ahli Parlimen Marang itu enggan menyatakan pendirian sama ada amanat itu harus ditarik balik atau tidak dalam sidang media kerana percaya kenyataannya tidak akan disiarkan penuh sebagaimana diharapkan selain berlakunya diputar belit fakta.

“Saya minta supaya diberi peluang secara langsung sejam oleh RTM dan TV3. Beri satu jam biar saya jelas, lepas itu masyarakat boleh nilai,” kata beliau selepas melancarkan Petugas Muslimat Marang PRU13 di Dewan Tok Guru, Rusila, Marang, pagi tadi.

3 comments:

Anonymous said...

Sebab RTM dan TV3 suku yg hebohkan benda tu dgn cara salah. ditambah pulak dgn blog-blog bodoh pencacai xde haluan hidup mcm ko ni. sesat lagi menyesatkan pencacai mcm ko ni.

Anonymous said...

Haha... pencacai agong puak PR sedang meroyan akibat hadi awang tetiba berminat pd siaran TV yang tak pernah dijangkakan.. Hambik kau!!! Hambik!!!

Anonymous said...

Rtm / tv3...adalah kitab muktamad bagi orang umno.

Bagi oran pas amanat itu mereka dah faham.

Bagi memahamkan orang umno yang tak faham itu, maka kena guna kitab yang muktamad bagi mereka itu.

Jika bloger diguna pakai, memang terang2.......tawil lah sendiri