Friday 14 December 2012

MANIFESTO PRU 13 PUAK PR YANG GEMPAK.... !!!!!


Untuk memberi kemenangan majoriti dan berkuasa di Putrajaya, PAS dan PkR telah bermesyuarat di Auckland, New Zealand pada November 2012 lalu. Antara persetujuan mereka ialah :

1. DAP akan meletakkan calon Melayu sebagai calon YAB Perdana Menteri yang berselindung daripada kelompok UMNO kecewa...? Siapa ya...

2. PAS akan meletakkan calon popular sebagai Timbalan Perdana Menteri. Bukan Abdul Hadi Awang kerana faktor usia dan tahap Tuan Guru tidak relevan dengan kedudukan YAB TPM.


3. PkR akan menempatkan calon muda sebagai Timbalan Perdana Menteri, iaitu bekas guru Matematik YB Razali Ibrahim di MRSM Terendak. Siapa dia...itulah Azmin Ali, anak disifatkan sebagai anak derhaka oleh ibunya sendiri!

4. Pakatan PAS dan PkR akan mewujudkan Kementerian-kementerian baru iaitu;

4.1. Kementerian Hal Ehwal Antara Agama dan membatalkan Perkara 11(4).

4.2. Kementerian Pusaka dan Adat Resam Bangsa Malaysia dan membatalkan Perkara 160(2) dan Perkara 153. 
4.3. Kementerian Kewangan II (untuk urusan Dana antabangsa daripada Freemason & Komunis)
4.4. Kementerian Tanah, Galian, Mineral dan Kuasa Usaha Autonomi (untuk membatalkan Kanun Tanah Negara) dan menjadikan Tanah rezab Melayu batal secara mutlak.
4.5. Kementerian Hal ehwal Perajaan (untuk membatalkan Perkara 32 dan Perkara 38), secara langsung akan membubarkan Parlimen Malaysia. Selepas PRU-13, kumpulan PAS, PkR dan DAP akan mengumumkan Malaysia Demokrasi mengikut perlembagaan yang dipersetujui di Atlanta dan merujuk kepada Statue of Liberty America.
Tahniah dan Syabas. Manifesto PAS dan PkR amat menarik dan boleh menjahanamkan Tanah Melayu!!!!

Sumber  :  PANEH MIANG

No comments: