Wednesday 21 November 2012

POKNIK AKAN SAMAN UTUSAN MALAYSIA.....???

UMNO Murtad Utusan Malaysia Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Nik Aziz mendakwa, Utusan Malaysia telah memfitnahnya dan telah melakukan pembohongan sebagaimana yang disiarkan di muka depan Utusan Malaysia.


Utusan Malaysia UMNO Murtad Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Nampknya siri saman yang terbaru kepada Utusan Malaysia bakal menambahkan lagi kegusaran kakitangan Utusan Malaysia yang merasakan diri mereka tidak lagi bebas seperti dahulu seperti laporan berita ini yang bertajuk “Utusan Malaysia : Tiada Maknanya Kebebasan Media di Malaysia. Kami Kena Saman Berkali-kali!!“ untuk mengeluarkan laporan berita di akhbar keramat mereka, Utusan Malaysia.

Nik Aziz Facebook Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Jika Nik Aziz anggap laporan Utusan Malaysia itu adalah fitnah dan pembohongan..... bagaimana pula dengan video ini. Siapakah yang bercakap di dalam video ini.... 



***Cuba anda dengar nada suara dan antonasi ketika poknik bercakap.... meninggikan suara... angkuh... Begitukah seorang yang dikatakan ulamak? 

No comments: