Friday 9 November 2012

GEMPAR !!! PEMBANGKANG CADANG BINA HOTEL KHUSUS UNTUK PELACUR....???!!!

Hotel yang memiliki sekitar 147 bilik ini, dilengkapi dengan kemudahan gym, spa, restoran dan 150 orang pelacur !!! Tu dia.....!!! 


Tidak diduga sama sekali......
Siapakah yang mengeluarkan kenyataan ini.....?
DAP...PKR...PAS....????
Sangat mengejutkan.....
Pastinya akan menimbulkan kemarahan rakyat....!!!
Di negeri mana sebenarnya hotel itu akan didirikan.......
Ini beritanya......

Sebuah syarikat pemaju di kota Wina, Austria, sedang merancang untuk membangunkan sebuah hotel bertaraf 4 bintang dengan menyediakan layanan dari betina-betina jalang...!!!

Syarikat pemaju yang dimaksudkan dengan nama 8Quadrant, menyatakan bahawa mereka akan menyediakan bilik dengan harga yang mampu dibayar oleh para pelanggannya.

Selain itu, hotel ini juga bakal dilengkapi dengan 'jumlah betina jalang yang cukup' untuk menjamin kepuasan mutlak bagi kalangan pelanggannya.

Hotel yang memiliki sekitar 147 bilik  ini, dijamin bakal memuaskan semua tetamunya kerana dilengkapi dengan kemudahan gym, spa, restoran dan 150 orang pelacur.

Hebatnya lagi, pihak pengelola hotel telah memasang target bahwa 150 orang pelacur tersebut dapat melayani sekitar 1000 orang tetamu dalam sehari....... fuhhh!!!

Untuk melindungi privasi para tetamu yang datang ke hotel tersebut, pihak pengelola hotel telah membina pagar setinggi tiga meter mengelilingi bangunan hotel.




Oppssss!!! Bukan di negara ini....dan pembangkang jangan pernah berniat untuk berbuat seperti itu....!!!

*** Bila mereka merasakan bahawa dunia ini adalah syurga bagi mereka..... maksiat bagi mereka adalah lumrah.... Na'uzubillah.....

No comments: