Tuesday 23 October 2012

MAYA KARIN....OH! MAYA KARIN... BERCINTA DENGAN USTAZ PAS.???!!!

Maya Karin Sudah Bercinta Dengan Pemilik Lotus?

Kalau dah namanya selebriti....terkenal...cantik...seksi.... Apa sahaja yang dilakukannya pasti tetap menjadi perhatian dan tumpuan.... Begitulah Maya Karin.... Apa??? Beliau dikatakan bercinta dengan Ustaz PAS....??? Ini pasti mengecewakan para peminatnya...!!!


OH!! TIDAK..!!!

Bulan lepas, melalui akaun twitternya Maya Karin telah mengirimkan gambarnya berada di garaj pasukan Lotus, Formula One di Singapura Grand Prix. Sejak tersebarnya gambar tersebut, pelbagai persoalan berlegar di ruang fikir para peminatnya....

Apakah kaitan Maya Karin dengan pasukan tersebut..???

Baru-baru ini,timbul spekulasi mengatakan bahawa Maya mempunyai hubungan istimewa...kalau bukan C.I.N.T.A apa lagi.  Adakah benar Maya Karin bercinta dengan pemilik Lotus berkenaan? Oh! Rupanya gossip dengan pemilik Lotus..... sahih bukan dengan Ustaz PAS!!!

Bukan serkap jarang, tapi situasi Maya boleh berada di dalam kawasan tersebut menguatkan lagi spekulasi itu memandangkan setiap pengunjung tidak boleh berada di kawasan tersebut walaupun mempunyai tiket utk masuk ke acara itu.

Difahamkan, wanita berdarah kacukan Jerman itu menafikan mempunyai hubungn cinta dengan pemilik Lotus berkenaa, sebaliknya menyatakan hanya sekadar kawan biasa sahaja.

Menurutnya, dia kini masih solo selepas berpisah dengan bekas suaminya, Steven David Shorthose pada tahun 2010 dan mengakui memang mempunyai ramai kawan serta mesra berkawan dengan sesiapa sahaja. Namun begitu tidak menolak sekiranya bertemu jodoh baru.

Maya ketika ini berada di Nepal untuk 10 hari sejak Khamis lalu bersama bapanya kerana mahu mendaki gunung di Kathmandu. Lihat gambar beliau berada di Kathmandu.... DI SINI 

No comments: