Wednesday 24 October 2012

KEBIJAKSANAAN SEORANG ABANG BONGKAR RAHSIA ADIK....!!!


Tindakan seorang abang memasang program khas dalam komputer riba milik adik perempuannya yang sering murung dan menjauhkan diri daripada keluarga membongkar perbuatan rakan maya adiknya itu yang pernah merogolnya dua bulan lalu.



Sebaik mengetahui kejadian itu, ibu mangsa membuat laporan polis kelmarin sebaik mengetahui rakan maya anaknya yang berasal dari India itu berada di negara ini bagi membolehkan polis menahan lelaki itu pada hari sama.

Difahamkan, mangsa yang berkenalan dengan rakan mayanya itu menjadi mangsa pemuas nafsu lelaki itu ketika datang ke negara ini dua bulan lalu dan sejak kejadian itu, mangsa bersikap murung dan menjauhkan diri daripada ahli keluarga yang lain.

Sumber polis berkata, ibu mangsa yang menyedari perubahan pada diri anak bongsunya berusia 23 tahun itu meminta bantuan anak sulungnya untuk memperhatikan kelakuan mangsa dan pada mulanya mereka menyangka mangsa putus cinta.

Menurutnya, abang mangsa yang syak kelakuan adiknya itu mempunyai kaitan dengan komputer riba yang sering dibawa mangsa sebagai teman baik itu bertindak memasang program khas pada peralatan itu. 

sumber

No comments: