Sunday 3 June 2012

ALAHAI..!!! DUNGUNYA MAHFUZ OMAR!!



Mahfuz Omar sekali lagi menyerlahkan kedangkalan otak beliau apabila memutarbelitkan isu di depan ahli-ahli PAS semasa Himpunan Hijau di Kedah baru-baru ini. Beliau sekali lagi menggunakan tektik lapok dan murahan apabila menyalahkan kerajaan UMNO kononnya mengerahkan polis menyerang dengan ganas semasa perhimpunan mereka.

Adalah amat memalukan apabila Mahfuz Omar sengaja tidak memberitahu kebiaDAPan ahli-ahli PAS yang bertindak liar dan memaki hamun pihak polis di sebelah malam sebelum hari perhimpunan Bersih 3.0 yang lalu.


Beliau juga sengaja memperbodoh-bodohkan ahli PAS dengan tidak memberitahu mereka bahawa perhimpunan Bersih 3.0 yang lepas bermula dengan aman dan tidak diusik oleh pihak polis sehinggalah program itu dirampas oleh pemimpin pembangkang.

Mereka itu pula sengaja mengapi-apikan keadaan. Malah semua orang tahu berlaku adegan isyarat tangan di antara Anwar Ibrahim dan Azmin Ali, beberapa saat sebelum pagar dirempuh di Dataran Merdeka.

Dan ketika itu, suasana tidak lagi aman, semuanya disebabkan oleh perusuh Bersih 3.0 yang disokong oleh Mahfuz Omar sendiri.


Yang lebih memualkan ialah kebangangan dan kedegilan perusuh-perusuh Bersih 3.0 yang tidak mahu bersurai walau pun telah dipujuk dan diberi amaran oleh pihak berkuasa. Malah, mereka berkumpul semula dan berarak kembali ke Dataran Merdeka.


Segalanya ini tidak dijelaskam dan disembunyikan oleh Mahfuz Omar.

Seriously, PAS sekarang sedang menghadapo krisis intelek dan kredibiliti pemimpin atasan seperti Mahfuz Omar dan Mat Sabu yang sangat memalukan!

Sila baca celoteh Mahfuz Omar :

Himpunan Hijau Ke Putrajaya membuktikan perhimpunan PAS adalah yang paling aman jika tidak diserang dengan ganas, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

"Kita sentiasa membuktikan dalam semua perhimpunan kita dan kita membuktikan sekali lagi dalam Himpunan Hijau Jumaat lalu bahawa perhimpunan PAS dan Pakatan Rakyat (PR) adalah yang paling aman jika kerajaan Umno tidak mengerahkan polis menyerang kita dengan ganas," katanya.


Menurut Mahfuz, suasana aman dalam perhimpunan PAS dan PR bukan kerana diadakan di dalam atau di luar stadium kerana terbukti di mana pun perhimpunan PAS dan PR diadakan, semuanya berjalan dengan aman jika tidak diganggu dan diserang." seterusnya.

SUMBER

No comments: