Saturday 21 April 2012

WOW..!!! NIK AZIZ SESAT LAGI MENYESATKAN...!!!

Perkara hebat yang ada pada Nik Aziz adalah menjatuhkan hukum mengikut selera dan nafsu makhluk yang ada pada dirinya. Sifat sebagai manusia ini adalah jauh berbeza dengan pencipta, oleh itu adalah amat pelik jika sifat Nik Aziz yang kononnya dalam ilmu dan makam nilai agamanya.... Itu org kata, bukan aku.

Perkara hebat inilah yang tidak ada kpd pemimpin UMNO dan BN!. Nik Aziz sebagai mursyidul Am Pas telah diangkat sebagai nabi parti mereka sekaligus telah mendapat status quo untuk menghukum mana-mana sahaja makhluk yang tidak mengisi borang keahlian Pas. Dalam masa yang sama, Nik Aziz juga telah mengambil alih beberapa tugas Tuhan dan antaranya mampu menentukan samada seseorang akan ke syurga atau neraka. Kepala bapak dia!!!!!

Apa nak jadi kepada pengikut yang cerdik pandai ni? Apakah kerana rasa tidak puashati kepada kerajaan mengakibatkan mereka terus menerus menyokong amalan songsang PAS yang menyesatkan umat atau mereka benar-benar berjuang untuk agama?

Jika agama di dahulukan, maka amat malanglah mereka memilih PAS sebagai landasan perjuangan kerana terbukti selama 22 tahun Pas di Kelantan, satu enakmen Hudud pun tidak pernah dilaksanakan. Jika kerana tidak berpuashati kepada kerajaan, juga mereka ini terdiri dari golongan yg tidak bersyukur. Cuba bandingkan negara ini dengan negara jiran yang lain.
Bersyukurlah......


*** Apa nak heran dengan Nik Aziz... Tuhan pun mencarut.... ingat lagi tak ucapan dia kat Stadium Sultan Muhammad Ke 1V, Kota Bharu pada 1 Mei 1999.... tak caya?.. Tengok la   di sini .  Tak cukup dengan itu, dia juga kata kelahiran Nabi Muhammad SAW sama mcm kelahiran mamat-mamat kampung yang lain. Lihat video mengenainya ... di sini .  Kalau pemimpin UMNO yang buat mcm tu, entah apa agaknya puak-puak pakatan haram jadah ni akan menggelarnya... yang pasti tak cukup dgn maki hamun keji dan carut..!!! Tapi biasalah... kalau PAS yang buat HALAL belaka....!!!

Sumber  :  pasberuk 

No comments: