Monday 30 April 2012

PEMBOHONGAN PAS : TERBALIKKAN KERETA POLIS UNTUK SELAMATKAN GADIS CINA YANG TERPEROSOK BAWAH KERETA.... hahahaha!!!!


Parti Ajaran Syaitan, itulah Pas....
Dalam keadaan bukti yang dah terbentang depan mata Pas masih lagi nak bohong kerana nak kata mereka baik.

Petikan dari lidah rasmi syaitan - haramkahdaily
KUALA LUMPUR: Seorang saksi memaklumkan, tindakan penunjuk perasaan terbalikkan kereta peronda polis adalah untuk menyelamatkan orang yang terperangkap di bawah kereta itu selepas dilanggar.

Ia berlaku selepas kereta peronda itu semacam hilang kawalan dan melanggar tiga orang termasuk seorang gadis Cina sehingga gadis malang itu terperosok di bawah kereta itu.

Untuk menyelamatkan orang yang terperangkap di bawah kereta itu, mereka beramai-ramai memterbalikkan kereta peronda polis.

Jika kita lihat kepada laporan itu, maka sudah tentulah terdetik dalam hati kita,oh....patutlah diterbalikkan kereta itu kerana ada orang tersepit dibawah.

Hakikat yang sebenarnya, itu tidak betul.

Gambar-gambar dibawah ini menjadi bukti....


Sebaik sahaja kereta polis tersebut terbabas dan melanggar tembok Sogo, perkara pertama yang dilakukan perusuh-perusuh adalah seperti yang tertera dalam gambar diatas.

Jika benar ada orang terperosok bawah kereta itu dan perusuh-perusuh berniat baik sepertimana yang dilaporkan harakah, sepatutnya langkah pertama yang diambil adalah berusaha mengeluarkan mangsa. Bukannya sesahkan kereta dan anggota yang didalamnya. 

Setelah puas menyesah kereta dan anggota di dalam baru mereka terbalikkan kereta. Kalau benar ada orang yang terperosok dibawah kereta itu, sudah tentu mangsa akan cedera parah atau telah meninggal dunia.

Lihat gambar dibawah yang disiarkan oleh lidah rasmi syaitan yang mendakwa orang didalam gambar itu adalah mangsa rempuhan kereta polis. 

Cedera hanya di dagu dan dahi. Di betis langsung tidak ada kesan calar balar. Kalau Pas nak bohong pun agak-agaklah

Sekarang anda lihat pula gambar-gambar dibawah.

Selepas mereka puas menyesah kereta dan anggota polis didalam kereta tersebut barulah mereka nak terbalikkan kereta tersebut kononnya untuk menyelamatkan mangsa yang terperosok dibawah kereta polis.

Takbir !!! Angkat........



Ada tak anda nampak mereka tarik orang keluar ? Kalau niat baik untuk selamatkan orang, pada kedudukan itu mereka dah boleh tarik mangsa keluar tanpa perlu menterbalikkan kereta tersebut.

Sekarang dah terbalik, ada anda nampak orang bawah kereta tersebut ?
Ini gambar ori.....!!!


Zaman dulu sewaktu Pas dan geng-geng mereka menguasai dunia internet bolehlah mereka nak tipu pembaca. Sekarang ? maaflah.....

Sekarang terpulang kepada anda semua untuk menilai mana yang fakta dan mana yang auta.

1 comment:

Anonymous said...

Memang PAS penipu.... HARAKAH Haramjaddah..