Sunday 11 March 2012

FITNAH MAJLIS PERTUNANGAN GUNA DUIT KERAJAAN, PEJABAT PM MAHU RAFIZI MOHON MAAF!!!!!



Pejabat Perdana Menteri menuntut Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR),Rafizi Ramli memohon maaf atas tuduhan liarnya berhubung pembiayaan majlis pertunangan anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dibuat menggunakan wang kerajaan.

Setiausaha Akhbar Perdana Menteri,Datuk Tengku Sariffuddin Tengku Ahmad dalam kenyataannya menafikan tuduhan tersebut sekeras-kerasnya.

Menurut beliau,tuduhan yang dilemparkan oleh Rafizi itu adalah satu fitnah yang jelas bertujuan untuk menjejaskan imej Perdana Menteri.tiada dana awam digunakan untuk membiayai majlis pertunangan anak perempuan perdana menteri itu,sebaliknya telah dibayar sendiri oleh perdana menteri dan keluarganya.


“Pengarah strategik PKR Rafizi Ramli perlu memohon maaf atas dakwaan beliau,yang mana ia adalah palsu,fitnah dan memburuk-burukkan reputasi Perdana Menteri.Majlis pertunangan tersebut tidak langsung menggunakan dana awam, ia dibayar sendiri oleh Perdana Menteri dan keluarganya,” kata beliau.

Rafizi membuat dakwaan melalui media berhubung majlis pertunangan itu kononnya menelan kos berjumlah RM409,767 dan bil majlis tersebut dialamatkan kepada Pejabat Perdana Menteri (PMO).

Anak perempuan Perdana Menteri,Noryana Najwa Najib bertunang dengan pemuda warga Kazakhstan,Daniar Nazarbayev di dalam satu majlis yang berlangsung di kediaman rasmi Perdana Menteri di Seri Perdana pada 17 Jun tahun lalu.


LIHAT BAGAIMANA PAKATAN HARAM JADAH MENGGUNAKAN GAMBAR  UNTUK MENABUR FITNAH SEANTERO ALAM TERHADAP PM DS NAJIB....


LIHAT GAMBAR DI BAWAH




FITNAH PAKATAN HARAM


FITNAH PAKATAN HARAM 



FITNAH PAKATAN HARAM



GAMBAR SEBENAR 


GAMBAR SEBENAR !!! YANG NI FITNAH DARI UMNO KER ???

RAFIZI NI TAK ADA CERITA LAIN KER ???

BERAPA RIBU PUN TERPULANG PADA PM LAH !!!

DUIT KELUARGA PM !!!

ATAUPUN RAFIZI NI NAK TACKLE ANAK PM LEPAS ITU TAK DAPAT ???

KENAPA NAK SIBUK SANGAT ???

INI LAH SIKAP PAKATAN HARAM !!!

JANJI PAKATAN HARAM BILA NAK TUNAIKAN ???

ASYIK RUGI JER KAT SELANGOR TU ???

SAMPAH DI SELANGOR BILA NAK SETTLE ???

MASALAH AIR DI KELANTAN BILA NAK SETTLE ???

BILA NAK SURUH ANWAR IBRAHIM MEMINTA MAAF BERKENAAN CALIT DI DAHI ???

KENAPA SAMPAI SEKARANG DIAM ???

KENYATAAN ISRAEL ???

APA CERITA ???

ANDA NAK FAKTA MENARIK BERKENAAN RAFIZI ???
KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

KREDIT TO  BADUT RAKYAT

1 comment:

Anonymous said...

Ni lah yang dikatakan Melayu bangsat....!!tak sedar diri...kecik kecik dulu tak mau mamposss...bila dah besor, menyusahkan orang...Rafizi, saya sarankan supaya BERTAUBATLAH, Berdosa dengan ALLAH boleh mintak ampun sebab ALLAH tu maha pengampun lagi maha penyanyang, Najib? beliau bukan bersifat seperti ALLAH!!! Hang mati nanti, tanah tak terima baru hang tau!!! Cehhhh!!!!