Friday 16 March 2012

CAMPURTANGAN YAHUDI DALAM PKR : KDN KENA SELESAI..?????

KUALA LUMPUR - Kementerian Dalam Negeri (KDN) didesak supaya bertindak tegas dan segera bagi menghentikan segala bentuk bantuan dan campur tangan kumpulan pro-Yahudi terhadap pembangkang khususnya Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir (gambar) berkata, adalah sesuatu yang malang apabila kementerian itu masih gagal menangani perkara itu sedangkan campur tangan kumpulan Yahudi dikesan sebelum 2004 lagi.

Menurut beliau, pihak berkuasa perlu mengambil iktibar daripada kemusnahan dan perang saudara di negara Arab akibat percaturan tangan-tangan ghaib Yahudi yang berselindung di sebalik pertubuhan bukan kerajaan (NGO) antarabangsa.

"Campur tangan kumpulan pro-Yahudi dalam bentuk latihan, kewangan dan teknikal terutamanya dalam PKR bukan perkara baru. Ia telah berulang kali didedah dan diakui sendiri bekas-bekas pemimpin PKR sehingga mereka menang besar pada 2008.



"Soalnya kenapa sehingga sekarang tiada tindakan? Ini soal keselamatan negara, bukan soal perjudian politik. Kenapa kita harus takut untuk bertindak terhadap PKR dan kumpulan NGO asing ini? Jangan nanti apabila nasi sudah jadi bubur baru kita hendak menyesal.


"Jika wakil NGO ini masih berada dalam negara, usir mereka dengan segera. Sekat segala pengaliran wang dan bekukan mana-mana aset yang 'didermakan' kumpulan pro-Yahudi ini kepada PKR," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.


Pada 11 Mac lalu, bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Rahimi Osman mendedahkan kemenangan besar pembangkang pada 2008 adalah hasil rancangan agensi perisikan antarabangsa yang berselindung di sebalik NGO antarabangsa selepas diminta oleh Anwar sendiri.


Dua hari kemudian, Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed pula mendakwa mempunyai bukti PKR menjalin kerjasama dengan sebuah NGO antarabangsa iaitu Konrad Adeneur Foundation bagi memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13.


Konrad adalah pertubuhan yang membantu golongan neo konservatif Yahudi melalui American Jewish Committee (AJC) dan dipercayai menerima dana daripada National Endownment for Democracy (NED) yang turut mempunyai kaitan dengan Anwar.

1 comment:

Anonymous said...

KDN kena selesai...hahahahahahaaaaa...kelakar saya dengar. Bersih 2.0 pun tak bolih handle bila dah berpuloh ratus laporan polis dibuat, ni kan pula kes yahudi.
Masalahnya semua takut dgn Anwar sbb USA. USA adalah king di dunia ni. Jentik je mampus BN. Tengok Iran, tak nak dengar USA, nah negara hampir bankrup. Semua duit Iran di sita. Berani BN nak buat tambah dgn Menteri hebat lagi berani. Apa2 libat USA, negara hancur, agama hancur dan moral habis. Tengok lah Anwar, dia adalah lambang USA. Bini dia pun tak berani.
Jadi kira benda ni ibarat nasi jadi bubur, no way out. Semua ni sepatutnya preventive. Salam lah pada BN, Malaysia, melayu, islam, Raja2 dan lain2.
jangan pandang jauh, Anwar dan USA, fikir Anwar, DAP dan S'pore cukup sebab negara ni negara Yahudi paling hampir dgn Malaysia. Tapi bagi saya sudah terlambat dan memang KDN tak bolih buat apa2, percaya lah.