Sunday 8 January 2012

HASSAN ALI KENA PECAT SERTA MERTA...!!!

AKHIRNYA..... PAS PECAT HASSAN ALI BERKUAT-KUASA SERTA MERTA....!!!


BERIKUT ADALAH KENYATAAN MEDIA DARI HASSAN ALI SEBAIK SAHAJA MENGETAHUI BELIAU TELAH DI PECAT :

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta. Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa. Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil. Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini. 

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali 
ADUN Gombak Setia 
8 Januari 2012 

No comments: