Thursday 17 November 2011

HAIRAN.... KENAPA NIZAR MERAYU BAGI PIHAK CIKGU MALA MC..?????



Mantan Menteri Besar Perak yang mantul, Nizar Jamaluddin cuba memujuk hati Cikgu Mala yang berduka cita setelah lima bulan duduk berjauhan dengan suaminya Cikgu Maarof. Cikgu Maarof ditukarkan ke Tanjung Pengelih, Johor dari sekolah asal di Tenang kerana tindakan tatatertib.
Pelik juga orang Perak ni cuba mewakili Cikgu Maarof. Selama ni tak dengar pulak Cikgu Mala mengeluh, malah nampaknya macam makin seronok ke hulu ke hilir memenuhi undangan ceramah PAS, siap dapat naik kapal terbang lagi.
Mungkin ke Cikgu Mala mengadu kat Nizar yang dia kesunyian kerana berjauhan dengan suaminya hinggakan Nizar sanggup mencelah sewaktu Ahli Parlimen Sik, Che Uda Che Nik berucap membahaskan Rang Undang-undang Perbekalan 2012 Peringkat Jawatankuasa pada persidangan Dewan Rakyat, hari ini.
Patutnya sebagai isteri solehah, ke mana suami pindah, ikut aje le. Takkan suami nak ikut isteri. Gitu-gini kat Pengelih tu tentunya Cikgu Maarof ada sewa rumah, bukannya duduk dalam khemah. Tapi kat Pengelih tu, awek-aweknya memang ramai yang comel-comel, kalah Mek Kelate. Dah le gitu, dia orang memang minat dan respek sangat kat orang yang bergelar Cikgu ni…..

No comments: