Monday, 15 June 2015

KONTROVERSI ATLET GIMNASTIK BERPAKAIAN TERLAJAK SEKSI


Lepas gambar atlet gimnastik negara, Farah Ann dimuat naik kat laman sosial, terus gambarnya jadi kontroversi. Semuanya gara-gara penampilan atlet negara itu yang terlajak seksi masa di Sukan SEA 2015 di Singapura.



Dah nama pun ahli gimnastik faham-faham jela pakaian dorang camna. Lepas tu timbul la segala ustaz dan ustazah dari laman sosial kasi tarbiah percuma. Tapi memang sakit mata jugak la kalau tengok gambar tue.

Nampak lurah kemaluan kot, bagi dorang memang biasa la tapi bagi kita yang tak biasa memang agak memualkan. Walaupun nampak tak sopan tapi kita pandang dari segi kejayaan atlet tu sudah la kemaluan dia takyah la dok usya.

Pencapaian Farah patut di puji.. Menang gold medal kot dalam temasya sukan terbesar di asia tenggara tue. Walaupun kena kritik hebat, Farah tak cepat melenting tapi cuma bagi sindiran je yang berbunyi ‘tin kosong memang berbunyi nyaring’. Betul kata dia.. Orang yang takde pape tula yang suka kritik orang.

Bukan takat tu je, Menteri Belia Dan Sukan, Khairy Jamaluddin pun pertahankan atlet negara tu. Yela orang dah harumkan nama negara yang korang tahu nak cari kesalahan je. Dosa dia biar jela dia tanggung, nasihat sudah tak payah sampai nak bergaduh.-TiraGomez/UtaraNews.com

Post a Comment