Wednesday 25 March 2015

RAKAN ARTIS BOIKOT KAKA AZRAFF 'ORANG KETIGA' ANTARA TASHA SHILA DAN HAN CHEN WONG


Kelibat Kaka Azraff yang tidak kelihatan pada majlis berinai pelakon Sharifah Sakinah yang telah dihadiri oleh ramai rakan artis terkenal, telah menimbulkan tanda tanya dan ada yang mendakwa beliau telah diboikot oleh rakan artis kerana menjadi punca keretakan hubungan pelakon Tasha Shila dan kekasihnya Han Chen Wong.


Walaubagaimanapun, Kaka menjelaskan beliau tidak dapat hadir ke majlis berkenaan kerana terikat dengan jadual yang padat dan bukanlah diboikot seperti yang digosipkan.
Pada masa itu saya sedang sibuk dengan penggambaran drama bersiri Dunia Generasi Baru menyebabkan saya tidak dapat hadir pada majlis itu. Cuma saya tak maklumkan pada Sakinah tak dapat hadir pada majlis itu.
Sebenarnya, Kaka tidak begitu rapat dengan Sharifah Sakinah dan rakan artis yang lain dan menghadiri majlis Bridal Shower sebelum ini kerana memenuhi undangan daripada pihak penaja.
Lagipun mereka (Sakinah dan kelompok artis) bukanlah kawan rapat saya seperti yang disangkakan walaupun saya turut hadir pada majlis Bridal Shower itu. Saya hanya memenuhi undangan penaja acara itu. Kawan baik saya dalam dunia seni hanyalah Juliana Evans.
Berbicara soal beliau adalah perosak hubungan Tasha Shila dan kekasihnya, Kaka enggan memberikan sebarang komen lanjut dan menganggap perkara itu adalah remeh.

1 comment:

IBU RISKA said...
This comment has been removed by a blog administrator.