Wednesday 17 December 2014

PENAMPILAN ISTERI PELAKON EIZLAN YUSOF PUNCA PERCERAIAN ???


Pasti korang semua tertanya-tanya tentang status Datuk Eizlan Yusof dan isterinya, Datin Vie Shanti yang dikatakan memfailkan pemohonan lafaz cerai di mahkamah kan..

Tetapi Datuk Eizlan tampil dan menjelaskan yang dia masih sayangkan isteri dan rumahtangganya.., dia juga berharap dapat mempertahankan perkahwinan mereka.. Selepas berita itu Miss A rasa cerita tentang mereka terus senyap..

Mesti korang semua ternanti-nanti tentang status mereka kan? Yelar.. tak kan cerita tergantung macam tu je..Haa.. ni maklumat terbaru yang Miss A dapat.. Isteri pelakon kacak ini telah memfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai dan semasa sebutan kes pihak Datin Shanti telah mengfailkan tiga keterangan.....


"Terdapat juga beberapa permohonan lain yang berkaitan dengan perkahwinan ini sedang dibincangkan dengan defendan untuk diselesaikan," kata peguam yang mewakili Datin Shanti..

Semasa perbincangan kes saksi-saksi tak dapat hadir dan pasangan ini juga tidak hadir kerana berada di luar kawasan.. Sehubungan itu mahkamah telah menetapkan 13 Januari tahun depan untuk menyambung semula perbincangan....

Penampilan terbaru Datin Shanti memang terbaik!


No comments: