Monday 26 May 2014

LELAKI NAMPAK ALAT SULIT, PEGANG PUNTUNG ROKOK, GANGGU WANITA ... BERKELIARAN DI KOTA MEKAH

Mekah – Seorang lelaki yang dalam keadaan separuh bogel menggemparkan penduduk Mekah selepas dia berkeliaran di jalanan di Mekah selain mengganggu wanita dan kanak-kanak.

Lelaki yang dikatakan sakit jiwa itu tidak memakai baju dan hanya memakai kain nipis dan jarang hingga menampakkan alat sulitnya.
Sambil berjalan dia memegang puntung rokok dan kelihatan amat marah.
“Nama saya Mohammad Ali. Saya datang dari sini dan akan kesana,’’ itu jawapannya apabila ditanya mengenai dirinya dan kemana hala tujungnya.
Dia juga akan bertukar menjadi ganas secara tiba-tiba hingga menyebabkan orang ramai akan cuba mengelak daripada bertembung dengannya.
Salah seorang penduduk, Mohammad Sulaiman berkata, dia dan isterinya melihat lelaki berkenaan ketika keluar restoran.
“Saya dapat melihat lelaki dan alat sulitnya, menyebabkan saya cepat-cepat memasuki semula restoran berkenaan kerana tidak mahu isteri saya melihatnya,’’ katanya. - MyNewsHub

No comments: