Saturday 22 March 2014

JOM TENGOK ISTANA RAJA BOMOH 'TAMPOR BUAYA MATI' YANG TERSERGAM INDAH.... LEBIH KAYA DARI KJ.. NO HAL NAK BAYOR SAMAN !!!!


Raja Bomoh bakal berdepan tindakan undang-undang ?? Ibrahim mendakwa, beliau adalah generasi kelima keturunan bomoh dan ada kaitan dengan pahlawan Melayu, Datuk Maharajalela pada tahun 1800-an.

'Khairy Jamaluddin (menteri belia dan sukan) hanya cakap besar tetapi dia tidak ada apa-apa. Saya lebih kaya daripada dia....Saya tidak kisah membayar denda (kerana menampar Khairy). Saya ada duit. Saya ada peguam. Saya bukan bomoh kelas bawahan'. (Ujub dan riak tu..... tak takut Allah murka ke?)

'Saya mungkin saman dia dan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) RM100 juta jika mereka tangkap dan tuduh saya khurafat apabila saya dalam perjalanan ke Kuala Lumpur. Saya tidak berseorangan. Saya ada 16 pengawal peribadi bersama saya setiap masa'. (Ishh..takburnya...)

Manakala kat bawah ni pula koleksi 'istana raja bomoh' yang tersebar meluas dalam media masa. 'Tampar buaya', istilah yang kononnya akan membuatkan Khairy Jamaludin kecut perut tapi sebaliknya lain pula jadinya. 

Manakala kat bawah ni pula koleksi 'istana raja bomoh' yang tersebar meluas dalam media masa. Manakala kat bawah ni pula koleksi 'istana raja bomoh' yang tersebar meluas dalam media masa. 



Sumber dari : panasgiler

No comments: