Tuesday 28 January 2014

SAH ! ANWAR IBRAHIM BERTANDING DI PRK DUN KAJANG..... DAH AGAK DAH !!!!


PETALING JAYA: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, akan bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang pada pilihan raya kecil nanti. 

Perkara ini diumumkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid, pada sidang media di ibu pejabat PKR di sini sebentar tadi.

Itulah permainan politik puak-puak khawarij..!!! Mereka hanya utamakan KUASA !!! Bagaimana mungkin Anwar Ibrahim akan menjadi Menteri Besar Selangor jika dia bukanlah seorang Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor. Percaturannya mudah, satu DUN perlu dikosongkan untuk memberi laluan kepada Anwar Ibrahim bertanding....tetapi dengan mempastikan Anwar GERENTI MENANG..... dan ADUN yang terpaksa 'dikorbankan' adalah ADUN Kajang, Lee Chin Cheh! (Pssst... berapa agaknya Anwar bayar ye...!). Percaya atau tidak, apabila keputusan PRK itu memihak kepada Anwar, time tu lah Khalid Ibrahim akan letak jawatan.... dan ..... jeng! jeng! jeng!..... nama Anwar Ibrahim akan dicadangkan kepada Sultan Selangor untuk menjadi MENTERI BESAR.... Mudah bukan.???


No comments: