Tuesday 7 January 2014

FOTO 18SX : SONAGACHI.... KAWASAN PELACURAN PALING KOTOR DAN TERBESAR DI ASIA !!!

681538949_2vDdh-L-1

SONAGACHI adalah kawasan rumah pelacuran yang terbesar…bukan saja di India, tetapi juga di Asia!Terdapat kira-kira 10,000 pelacur di daerah ini, yang mempunyai beratus-ratus rumah pelacuran bertingkat-tingkat, seperti sebuah apartment.

Delhi-brothel-3

Lorong yang dilalui seawal jam 8 pagi..... telah kelihatan puluhan wanita sudah berbaris di tepi jalan, masing-masing melihat apabila ada lelaki berlalu di situ.

05

Pemandu arah memberitahu, kalau datang berseorangan, nahaslah…setiap dari mereka akan ‘merebut’ dan menawarkan harga!

pros2ne0

Mungkin ada yang dah terbayang suasana tipikal rumah pelacuran di sini, wanita girang dan ketawa serta muzik yang membingitkan tetapi percayalah, segalanya tidak ada di Sonagachi.

07

Di sini anda akan melihat wajah mereka yang ‘suram’, walaupun tidak menangis tetapi kita dapat rasakan kesedihan di wajah dan hati setiap daripada mereka.

Ramai anak gadis yang baru berusia 13 dan 14 tahun telah ‘tercampak’ di lembah bernoda ini.

GAMBAR: Sehari Di Rumah Pelacuran Terbesar, Terkotor Di Asia...SONAGACHI, INDIA.

Majoriti daripada mereka terpaksa ‘melakukannya’ kerana kemiskinan yang melampau, tak kurang juga yang tertipu dan didagangkan oleh keluarga sendiri.

Itu belum lagi dikira pelacur tua yang lebih layak digelar nenek, merayu agar diberi sedikit wang – dengan tubuhnya yang ‘berlipat dan berkecut seribu’ sebagai tukaran.

011

Ada juga pelacur yang memberi ‘servis’ dengan anak kecil di sisi – neraka duniakah ini?

Lihat seterusnya gambar-gambar di bawah...

Itulah dia, Sonagachi.

Foto terakhir....  lihatlah ‘ikon’ Sonagachi yang paling ‘tepat’ untuk menggambarkan kekotoran kawasan ini.... BOLEH BUAT ANDA MUNTAH HIJAU !!!
.
.
LAUTAN KONDOM DI SANA SINI !!!!

BLOG02

(diterjemah secara bebas dari blog)

TEMAN KATA : Paparan sekadar untuk memberi pengetahuan..... sebenarnya itulah ranjau perjuangan kehidupan yang mungkin tidak pernah kita fikirkan... 

No comments: