Sunday 25 August 2013

KENYATAAN BANGANG KETUA PENERANGAN 'MANGKUK HAYUN' PAS.....


Bangla 40K Pun Tak Boleh Nak Bukti, 1.4 Juta Pulak Lagi?????URA-URA pembangkang kembali guna pendekatan kononnya BN akan bawa berjuta pengundi hantu untuk mengundi dalam PRU14 yang akan datang, nampaknya seakan jadi kenyataan setelah Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Mat menyatakan kebimbangannya bahawa 1.4 juta pekerja Bangladesh yang akan dibawa masuk ke negara ini nanti untuk bekerja, akan bertukar menjadi pengundi hantu.
Ibrahim baru-baru ini dipetik sebagai berkata ”PAS bimbang seramai 1.4 juta pekerja Bangladesh yang dijangka dibawa masuk secara berperingkat ke negara ini menjelang awal tahun depan akan digunakan oleh pihak berkepentingan sebagai pengundi hantu di negara ini.”

Bodoh kan?

Yang kes 40,000 bangla hari tu pun PAS tak boleh nak jawab sampai sekarang, bila tanya, dia buat bodoh-bodoh lembu macam itu sajalah. Malah, dari semua petisyen pilihanraya yang dikemukakan PAS di Mahkamah pun, tak satu yang menyebut tentang pengundi hantu dari bangla 40,000 tadi.

Ini parti Islam ke penulis nak tanya? Buat cerita bohong, tak betul dan mengarut macam ini kemudian disebarkan pulak tu, malu kita nak mengaku parti Islam. Penulis pun tak mengaku Ibrahim Tuan Mat ini orang Islam.

Penting untuk kita lihat bagaimana PAS nampaknya tak habis-habis jadi pihak yang berada dibawah tapak kaki Anwar Ibrahim. Apa Anwar cakap, PAS tolong popularkan walaupun dia tahu perkara itu hanyalah satu cerita tipu.

Kalau betul pengundi hantu ini boleh dibuat, PAS mahu tidak ada kerusi Parlimen dan negeri yang boleh diperintah sekarang ni sebab semuanya akan diisi oleh BN dengan bantuan pengundi hantu tadi. Ini simple logic, sesiapa pun boleh fikir, dan penulis pelik kenapa tua bangka macam Ibrahim Tuan Mat tak boleh nak selesaikan masalah mudah macam ini.

Atau sebenarnya PAS tahu, tapi sengaja buat-buat tak tahu dan masih juga bersekongkol dengan Anwar Ibrahim untuk menyebarkan cerita bohong ini sebab nak mendapat keuntungan politik. Kalau macam itu kesnya, PAS boleh lipat sajalah serban atas kepala tu buat sapu kaki sebab tanpa sedar, PAS memang sedang menghina Islam pun dengan perbuatan macam itu.

Penulis harap rakyat tidak akan tertipu dengan pembohongan terbaru PAS yang ini. PAS memang tidak ada modal lain, selain buat cerita bohong dan palsu. Tidak ada apa yang betul pun dengan cakap PAS, semuanya mengarut dan penuh dengan penipuan. Sumber : FB

No comments: