Wednesday 17 July 2013

MEMPERKENALKAN PULAU BABI UNTUK MEREKA YANG MENGHINA ISLAM DAN SUKA MAKAN BABI....BIAR HIDUP DAN MATI BERSAMA BABI..!!!


Izinkan kami memperkenalkan sebuah pulau untuk mereka yang amat menggemari akan binatang ini mungkin berminat untuk mengunjungi pulau tersebut. Ia terletak di Exuma iaitu sebuah daerah dalam kawasan Kepulauan Bahamas yang merangkumi lebih daripada 360 buah pulau.



Mengikut sejarah masyarakat tempatan, babi-babi berkenaan telah diletakkan di pulau berkenaan oleh para pedagang silam sebagai stok makanan. Walaubagaimana pun, para pedagang tersebut tidak pernah kembali semula ke pulau berkenaan dan babi-babi tadi terselamat daripada dijadikan bahan makanan. 


Binatang tersebut mampu bertahan lama dengan sumber makanan berlebihan yang dibuang oleh kapal yang melalui perairan tersebut. Pulau Babi (Pig Island) ini tidak didiami oleh manusia dan ia menjadi rumah kepada kira-kira 20 ekor babi serta beberapa ekor kucing liar dan kambing yang terdapat di pulau tersebut. So, eloklah humban saja 2 ekor anak cina haramjadah tu ke pulau ini, sekurang-kurangnya senang sangat mereka nak dapat bekalan BAK KUT TEH..!!!! 

No comments: