Thursday 25 July 2013

JANJI PENYOKONG PAS - AKAN BERBOGEL KELILING KUALA BESUT RAIKAN KEKALAHAN PAS...!!!! DAH KE BELUM...???

Hari Mengundi di PRK DUN Kuala Besut semalam, terdapat petugas dan penyokong PAS mentaliti tahap babi hutan melakukan beberapa cetusan provokasi. Antara lain, seorang muslimah PAS melakukan senaman ringan 'hayunan' payung kepada seorang ADUN Perak. MB Terengganu di halang petugas PAS membantu seorang pengundi wanita warga emas. Dan petugas TV3 di serang penyokong PAS. Namun apakan daya, Allah Ta'ala tak merestui provokasi-provokasi berkenaan. Saksikan dua video tindakan provokatif puak PAS, dari SUMBER seperti berikut :







Janji kena tunaikan.... Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya:
Ada empat perkara, sesiapa yang melakukannya maka ia adalah seorang munafik tulen. Sesiapa yang melakukan satu daripada empat perkara itu, maka ia mempunyai salah satu daripada sifat munafik, hingga dia meninggalkannya . (Empat sifat itu ialah) apabila dipercayai ia khianat, apabila bercakap ia berdusta, apabila berjanji ia mungkir dan apabila bertengkar ia mengenepikan kebenaran. (Menegakkan benang basa



Bukan apa, kitorang semua nak tahu bila tarikh langsungnyer serta lokasi penyokong totok PR yang berjanji nak berbogel keliling Kuala Besut akan di buat? Kena la buktikan dan tunaikan janji tu kan..... Lebih afdal ada press dari luar negara ataupun Astro untuk buat LIVE EKSKLUSIF....!!!

No comments: