Tuesday 4 June 2013

BERANG DICEKUP, PELAJAR CHINA TUNJUK ISYARAT LUCAH

Foto
WANITA warga China (dua dari kanan) menunjukkan isyarat lucah kepada jurugambar dan anggota penguat kuasa.
Nilai: Seorang pelajar wanita warga China di sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di ibu kota yang diberkas Jabatan Imigresen Negeri Sembilan kerana disyaki tidak memiliki dokumen pengenalan diri, bertindak biadab apabila menunjukkan isyarat lucah terhadap penguat kuasa dan jurugambar bertugas.

Dalam operasi enam jam bermula jam 11 pagi di sebuah penempatan kolej swasta di Mantin, di sini, semalam, pelajar terbabit dipercayai cuba menimbulkan provokasi dan suasana tegang.
Difahamkan, dia bersama teman lelakinya warga Iran dikatakan sanggup datang dari ibu kota semata-mata memadu kasih sebelum dicekup dalam sekatan jalan raya.

Pengarah Imigresen Negeri Sembilan Faizal Fazri Othman berkata, operasi bersepadu bersama Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) dan Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Negeri Sembilan itu menahan 27 warga asing membabitkan pelbagai kesalahan.
“Pasangan kekasih berusia 20-an itu berang apabila ditahan penguat kuasa dan mempersoalkan kenapa gambar mereka dirakam  -  myMetro

No comments: