Thursday 9 May 2013

MALAYSIA SPRING STRATEGI OLEH ANWAR IBRAHIM



KITA SEKARANG BERADA DITAHAP 6-

Pada tahap pertama:
1. Kemenangan kita dipermudahkan oleh kenyataan di mana dalam hubungan kita dengan mereka yang diperlukan, kita sentiasa menggunakan nada-nada paling sensitif dalam minda manusia, iaitu akaun tunai, ketamakkan, kehendak kebendaan manusia yang tiada puasnya; dan setiap satu daripada kelemahan manusia ini, jika digunakan secara berasingan, sudah cukup untuk melumpuhkan inisiatif, kerana ia akan memberikan semangat mereka kepada orang yang membeli aktiviti-aktiviti mereka.


Tahap Kedua
Kita akan menunggang dan mengendalikannya dengan kawalan yang ketat: kita juga akan berbuat yang sama terhadap bahan bercetak lain-lain, kerana apakah gunanya menghapuskan serangan-serangan akhbar sekiranya kita masih menjadi sasaran kritikan melalui risalah dan buku.

Tahap ketiga
Menghakis kepercayaan, memadamkan prinsip-prinsip Ketuhanan dan Kerohanian daripada fikiran Gentile, dan menggantikan gambaran ini dengan kiraan matematik dan keinginan kebendaan. ( Isu Kalimah Allah, Isu azan, Isu Maulidul Rasul, Isu rumah Ibadat, Surau). Mereka akan lakukan apa sahaja tanpa pegangan dan kepercayaan kepada tuhan
Apabila kita menjadi pemerintah kehadiran agama-agama selain agama kita tidak diingini. Kita mempercayai Tuhan Yang Esa menentukan nasib kita sebagai Bangsa Pilihan dan di mana nasib kita disatukan dengan nasib nasib semua di dunia ini. Oleh itu, kita mesti, menghapuskan semua agama lain. Sekiranya akan melahirkan ateis semasa, ia tidak akan, kerana sifatnya yang sementara, mengganggu matlamat kita (Pluralisme).

Tahap keempat.
Kita akan memaksa kenaikkan upah yang tidak membawa sebarang faedah kepada pekerja, kerana pada masa yang sama kita akan menyebabkan kenaikkan harga barangan keperluan utama, dan berpura-pura ia berpunca daripada pengurangan pertanian dan penternakan lembu.Kita juga akan melakukan pembelaan yang samar dengan janji yang mereka pertlukan demi mencapai matlamat kita. Kita juga akan melemahkan punca-punca pengeluaran dengan licik dan mendalam dengan menanam idea-idea anarki kepada pekerja dan menggalakkan mereka menentang dan menuntut apa yang dinamakan hak hak mereka. manakala pada masa yang sama mengambil lang-langkah untuk menghapuskan semua kuasa intelek.

Tahap kelima
Kunci ini dahulunya diatur tetap dan adil: kita gantikan dengan pentadbiran liberal yang bercelaru dan sewenang-wenangnya. Kita turut campurtangan ddalam hal undang-undang, hak mengundi, media, kebebasan individu, dan yang paling penting sekali dalam pendidikan dan budaya, iaitu asas kepada kewujudan bebas. Kecelaruan ini akan meyebabkan satu golongan fanatik akan wujud tanpa pengetahuan dan akan melakukan apa sahaja untuk kita.

Tahap Enam
Anda telah diajar untuk menanam benih-benih kecemburuan dan kebencian antara komuniti-komuniti, wilayah-wilayah, negara-negara yang damai, dan menghasut mereka untuk pertumpahan-pertumpahan darah, melibatkan mereka dalam peperangan antara satu sama lain , dan mencipta revolusi-revolusi dan perang-perang minda di negara-negara yang bebas dan makmur, menanam benih-benih kesenian dan sains-sains dan menikmati rahmat keamanan. Menanam benih penipuan diminda mereka agar mereka terus menerus meruntuhkan kerajaan dengan apa yang kita perkatakan.  Mereka ini akan terus bermatian memperjuangkan hak hak kita bukan mereka dan kita akan menuai hasilnya bila kerajaan ditumbangkan oleh mereka sendiri.

(Sekarang kita berada di ditahap 6)
API PERGADUHAN YANG DINYALAKAN OLEH ANWAR IBRAHIM UNTUK MENUMBANGKAN KERAJAAN DENGAN CARA DEMOKRASI PEMBANGKANG. Cuba anda bandingkan ucapan hasutan Anwar Ibrahim dengan apa yang tertulis diatas.
MALAYSIA SPRING STRATEGI
Fwd dr rakan2 hadir -
Intipati ucapan DSAI (30 minit):
* 52% rakyat Malaysia sokong PR
* Di Perak 55% sokongan pada PR
* Melayu, Cina, India, Bumiputra Sabah n Sarawak pilih PR dan mahu UMNO BN turun.
* BN tipu harga barang, minyak, elektrik.
* Rakyat perlu bangkit lawan pembohongan BN
* Rakyat tidak terima kerajaan BN yang baru dipilih pd 5 Mei lepas.
* Tsunami merangkumi seluruh kaum di Malaysia.
* Harga barang akan naik sikit hari nanti.
* Akan selesaikan pembohongan BN dengan suara rakyat sehingga kemenangan tiba.
* Umum PR telah menang.
* DSAI tidak akan undur dan akan lawan terus.
* Harga minyak tetap turun bila PR tubuh kerajaan.
* Cukuplah Umno BN perbodohkan rakyat.
* UMNO BN layak digelar “Tipu segala Tipu”.
* Gesa rakyat pakai baju hitam hari Sabtu tanda protes.
* Akan teruskan gerakan Reformasi sehingga kerajaan BN tumbang.

Petikan dari : rmf7

No comments: