Wednesday 17 April 2013

BATU MISTERI YANG MENJADI TUMPUAN LELAKI....!!!


Jauh di dalam belantara hutan di Filipina, terdapat sebuah Batu Unik Mirip Kemaluan Wanita Menarik Perhatian Dunia. Baru-baru ini, reporter Wisbenbae melakukan perjalanan panjang menuju sebuah gua yang katanya mirip alat genital wanita di Filipina. Setelah menempuh tujuh jam perjalanan dari Manila dengan bas, mereka pun akhirnya tiba di sebuah desa terpencil.


Seorang pemandu jalan kemudian menghantarkan mereka menuju ke sebuah gua yang terletak di sebuah desa. Masing-masing membawa lampu untuk menerangi jalan, lelaki itu mengingatkan agar para reporter berhati-hati saat berjalan kerana mulut gua dipenuhi oleh kotoran (najis) kelawar.

Para reporter diajak untuk masuk lebih dalam. Namun, tidak ada yang tahu apa sebetulnya hal menarik yang ingin ditunjukkan oleh lelaki tersebut pada mereka. Semua masih terasa begitu misteri.


Setelah masuk agak ke dalam, pemandu jalan itu menunjukkan sebuah batu yang memiliki bentuk unik dan luarbiasa. Yurps! Batu karang berukuran raksasa itu mempunyai bentuk persis kemaluan wanita. Hingga saat ini Batu Unik Mirip Kemaluan Wanita Menarik Perhatian Dunia banyak dikunjungi orang-orang yang teruja.



Sumber :  wisbenbae

No comments: