Friday 25 January 2013

WEYYY !!! ANWAR...KAU TU KETURUNAN APA..???

Adakah laporan ini salah....???


Gua tak faham jika masih ada kaum India yang akan menyokong 
Anwar Ibrahim dengan tahap rasisme sebegini. Penipuan demi penipuan kepada kaum India (seperti di Kg Buah Pala) dengan menganggap kaum India adalah kaum paling senang diperbodohkan.


Anwar terlupa susur-galur bapanya yang juga berasal dari India... 
Jika mahu membangkit hal keturunan mungkin Anwar tahu 
dari mana asalnya bapa Lim Kit Siang & Karpal Singh. 
Dan Anwar jangan ingat orang lain tidak tahu siapa & dari mana asalnya bapa sebenar kepada isterinya Wan Azizah... 

Anwar Ibrahim adalah seorang pengecut, dayus dan tiada telur. Sesudah beliau menghina bapa Tun Dr Mahathir sebagai pencari ular di Kerala, India, beliau tidak berani mengakui bahawa beliau keturunan India. Datuknya dari India. Itu fakta! Kesahihan beliau sebagai anak di dalam nikah masih menjadi tanda tanya. Komen-komen pembaca beliau seperti di atas telah dibuang! Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh PGayR? Inikah prinsip keterbukaan yang beliau selalu laung-laungkan. Membuang komen di Facebook. "Block" orang di Twitter. 

Anwar Ibrahim seharusnya tidak malu untuk menjawab dari mana asal usul Datuknya. Siapa ibu kandung beliau yang sebenar. Dari mana asal usul isterinya Dr Wan Azizah. Di manakah mereka berkahwin kerana tidak mendapat restu daripada bapa Dr Wan Azizah. Apa Anwar Ibrahim ingat beliau boleh sembunyikan semua ini? Sebelum beliau ingin menghina orang lain, semak dan teliti dahulu segala kurap, sopak dan nanah di badan. Jangan suka membuka pekung di dada!


sumber : di sini  dan   di sini

No comments: