Saturday 19 January 2013

WAJAH SYAITAN PENYEBAR BIBLE BM KEPADA MURID MUSLIM...!!!


Dari maklumat yang diterima melalui rakan-rakan... gambar di atas menunjukkan Dua individu lelaki dipercayai telah mengedarkan bible kepada pelajar-pelajar muslim di salah sebuah sekolah menengah kebangsaan yang terletak di kawasan Jelutong, Pulau Pinang.

Mereka semakin berani bukan..? Mengedarkannya secara terbuka dan menjadikan murid-murid sekolah menengah sebagai sasaran kerana mereka percaya, remaja yang jiwanya sedang 'terumbang-ambing' sangat rapuh dan mudah untuk dipengaruhi.....

Jadi...awasilah anak-anak remaja anda....!!!

4 comments:

Anonymous said...

KENAPA TAK TANGKAP JER BINATANG BABIHUTAN 2 EKOR NI?? DAH TERANG2 MENENTANG PERLEMBAGAAN (UNDANG2) yang menyatakan agama lain tidak boleh disebarkan kepada melayu/islam wpun msia mengamalkan kebebasan beragama. cina mmg jahat mmg celaka mmg lebih buruk dan BUSUK drp seekor babi hutan !!!!!

Anonymous said...

Pihak yg berwajib mcm diterjui oleh orang bodoh, buta dan xde otak..!!!

Anonymous said...

Nak buat sesuatu, kita kena tanya kerajaan pusat dulu, jika tidak itu derhaka namanya...

Anonymous said...

Siapa yg untung dlm kes ni? Guan Eng baru saja timbulkan kontroversi, kemudian muncul kes ni yg juga 'kebetulan' d PP. Guan Eng tu bijak, dia tau umat Islam marah dgn kenyataannya berkaitan isu 'Allah'. Dia tidak akan menambahkan lagi kemarahan Islam dgn melakukan tindakan bodoh menyebar Bible BM. Malah ia akan merugikan DAP yg silap2 boleh hilang sokongan melayu PAS & Pakatan.

Kalau DAP kehilangan sokongan PAS, korang rasa siapa yg untuk dlm permainan politik ni? Dapat fikir tak? Siapa dalang d sebalik kontroversi ni?