Tuesday 22 January 2013

PEJABAT KARPAL KENA SERBU, PESURUHJAYA PAS PULAU PINANG LEMBIK....???? KAH! KAH! KAH!


TERBUKTI BAHAWA DAPIGS BUKANLAH RAKAN KONGSI POLITIK PAS YANG SESUAI. PAS DIPERALAT OLEH DAP UNTUK MENDAPAT UNDI MELAYU. ITU SAHAJA.

Ikuti seterusnya....



SEKUMPULAN anggota akar umbi PAS di Pulau Pinang berhimpun di hadapan pejabat Pengerusi DAP Kebngsaan Karpal Singh di sini, bagi membantah kenyataannya mempertikai keputusan Majlis Syura PAS bnerhubung isu kalimah Allah. Perhimpunan lebih sejam di Jalan Green Hall yang diertai anggota PAS dari kawasan Tanjong dan Bagan Ajam itu diketuai oleh Pengerusi tetap PAS kawasan Tanjong, Zaidi Abu Bakar.

Mereka turut membawa sepanduk dan kain rentang yang memaparkan antaranya "Kalau Hang (Karpal) Nak Lawan Ulama Kami Langkah Mayat Kami Dulu", "Orang Melayu Jangan Undi Karpal", "PAS Wajib Keluar PR", "Kami Pertahankan Majlis Syura Ulama" dan "Karpal + Azmin Tidak Hormat Dasar PAS"

Apa jadi...??? Bukankah sebelumnya PAS Pulau Pinang telah menjelaskan bahawa pihaknya langsung tidak akan terlibat dengan sebarang penganjuran demonstrasi aman di hadapatn Dewan Sri Pinang jam 9 pagi esok (hari ini).

Seperti laporan Harakah, seperti berikut :

PULAU PINANG : PAS Negeri Pulau Pinang tidak terlibat dengan sebarang penganjuran demonstrasi aman di hadapan Dewan Sri Pinang jam 9.00 pagi esok.
Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Saleh Man menjelaskan demikian ketika diminta mengulas sistem pesanan ringkas (SMS) daripada beberapa individu yang mendakwa ahli PAS mengajak semua ahli dan penyokong PAS menyokong keputusan Majlis Syura dan mendesak Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh supaya senyap berhubung isu kalimah Allah. – Hrkh.

Namun begitu kenyataan dari Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang itu dikatakan sebagai 'LEMBIK' sebagaimana yang dikatakan dalam salah satu petikan di blog mereka... "Tara tu ja ka statement Pesuruhjaya PAS Negeri? Tegas dan keras sikit tak boleh ka?"

Pertanyaan berikut juga turut dilontarkan : "Awat susah sangat ka nak ambik tindakan kat ahli PAS yang terang-terang buat kerja memalukan PAS tu? Awat DAYUS sangat ka PAS ni?"


**** Teman gelak aje le.... hahahaha..... rupanya ikatan pakatan korang rapuh serapuh-rapuhnya!!!  Penchachai korang bukan main lagi mempertahankan kononnya persefahaman harmoni antara pakatan kencing rakyat mampu mentadbir negara.... Poooorrrahhhh chit!




No comments: