Tuesday 4 December 2012

{VIDEO} INILAH KONSPIRASI PALING JAHAT ANWAR...!!!!!

Anwar Ibrahim arahkan Sivarasa Mengajar Deepak
Fitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor


Anwar Ibrahim dicabar untuk menafikan rakaman video sulit ini ... rakaman video secara terus terang Deepak Jaishakini mengaitkan, melibatkan nama beliau, Nurul Izzah dan R Sivarasa dalam komplot menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor.

Anwar Ibrahim dicabar untuk mengambil tindakan saman dan mahkamah terhadap Deepak Jaishakini yang membocorkan nama beliau, Nurul Izzah dan R Sivarasa sebagai dalang dibalik tadbir untuk menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor. 1Malaysia Tolak Fitnah !!! -Tok Guru.


Now...moh tengok rakaman sulit pengakuan Deepak bahawa Anwar Ibrahim merancang konspirasi memfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor melalui R.Sivarasa dan Nurul Izzah. Rakaman ini membuktikan bahawa perancangan Anwar Ibrahim dalam menggunakan Deepak sebagai alat untuk menfitnah kepimpinan negara dengan cara yang jijik dan kotor. Video ini telah dilancarkan pada 27 November yang lalu....





Dalam video diatas kita dengar sendiri apabila Deepak menyatakan Nurul Izzah orang yang pertama menghubungi beliau untuk berjumpa. Atas sebab tertentu Deepak tidak meneruskan perjumpaan dengan Nurul Izzah. Menurut Deepak beliau berjumpa dengan Anwar Ibrahim setelah dirayu oleh Anwar Ibrahim beberapa kali semenjak 2010 lagi. Namun Deepak tidak mengendahkan rayuan tersebut sehinggalah beliau menghadapi tekanan akibat tuntutan hutang dari pihak Bank berjumlah sekitar RM170 juta.
  
Sasaran sebenar Deepak adalah Senator Datuk Raja Ropiaah Ketua Wanita UMNO Selangor yang bersama sama dengan Deepak sebelum ini dalam urusan perniagaan hartanah. Dan sehingga ke hari ini juga Deepak masih lagi menuntut wang nya dari Datuk Raja Ropiaah malah kes tersebut juga kini dibicarakan di Mahkamah.


  
Ravi Jual Deepak Kepada Anwar 

 
                                          Deepak Akui Anwar Ibrahim Kata
    I Help U, U Help Me"

Anwar Ibrahim melihat peluang ini yang mana Anwar tahu Deepak boleh digunakan dalam mewujudkan satu lagi REKAYASA FITNAH ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor. Maka atas sebab tersebut.....

BACA SETERUSNYA DI SINI

No comments: