Tuesday 4 December 2012

BILA JLO BERAKSI LIVE DI PENTAS STADIUM MERDEKA

alt

Bila sebut Jennifer Lopez... siapa yang tidak kenal..???
Ternyata Penyanyi terkenal Hollywood Jennifer Lopez (JLo) tidak mengecewakan para peminatnya di Malaysia setelah berjaya memberi persembahan terbaik menerusi Konsert Ulung beliau di Malaysia menerusi Dance Again World Tour Live In Malaysia 2012 pada malam tadi.

Konsert yang telah berlangsung di Stadium Merdeka Kuala Lumpur itu dibanjiri lautan peminat-peminat JLo dari Malaysia, malah juga dari Thailand dan Singapura


Persembahan yang diiringi aksi kareografi hasil bimbingan kekasih beliau Casper Smart telah memukau dengan mempamerkan vokal menerusi 25 buah lagu paling diminati peminatnya di seluruh dunia.

JLo juga memutuskan untuk meneruskan konsertnya walaupun cuaca hujan di Stadium Merdeka menyukarkan beliau untuk beraksi di pentas.

"Saya harap anda tidak kisah untuk berhibur di dalam hujan..., "katanya lantas terus menghiburkan penonton.

alt

Antara lagu yang dipersembahkan beliau termasuklah  I'm Into You, Feelin' So Good, Jenny from the Block, Let's Get Loud, Papi, On the Floor dan Dance Again.

Dia juga turut mengenakan 6 kostum rekaan pereka fesyen Lebanon, Zuhair Muraid termasuk jumpsuit, catsuit dan leotard lace.

2 comments:

Bicara Perjuangan said...

Terima kasih dan setinggi-tinggi kepada KLPOS di atas kunjungan ke blog yang tidak sepertinya ini. BICARA PERJUANGAN berbesar hati untuk meletakkan KLPOS di dalam ruang SUMBER MAKLUMAT.... terima kasih.

Bicara Perjuangan said...

Orang berbudi kita berbahasa....

MOhon KLPOS, sudi apa kiranya dapat link kan BICARA PERJUANGAN di KLPOS.

ribuan terima kasih.