Monday 12 November 2012

'HANTU' DALAM DUN PENANG vs ROSMAH DI MAJLIS PERKAHWINAN LCW....


Puak-puak pembangkang ni memang cukup anti dengan DS Rosmah Mansor (isteri PM). Apa sahaja mengenai beliau pasti tidak menyenangkan hati mereka.... Mereka sentiasa menaruh dendam, dengki dan iri hati....


Terkini... kehadiran DS Rosmah di majlis resepsi Datuk Lee Chong Wie - Wong Mew Choo pun mereka 'letupkan'.... Puncanya bila isteri PM itu duduk di antara kedua mempelai tersebut!!!! Baca seterusnya  <  DI SINI  > . 

Andainya yang duduk di situ adalah Wan Jijah atau Izzah atau Betty Chew.... pasti dipuji melambong-lambong oleh puak2 haramjadah ni.......!!!

Sama halnya dengan kehadiran Betty (bini Lim Guan Eng) dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang....

GEMPAR !!! KELIBAT HANTU DALAM SIDANG DUN PENANG ?!! 

Adehhh...tegak bulu roma aku bila lihat foto ni..tenyeh mata dua tiga kali..betulkah apa yang d lihat atau superimpose atau memang dewan ni dulu tempat hukuman pancung zaman Malaya di jajah?

Akhirnya bila guna kanta pembesar..baru nampak jelas keaslian foto ini opssss bini ketua menteri penang rupanya hahaha adun melaka juga si betty ni..ehh ye ke ni dewan penang..or dewan Melaka?



kalau DS Rosmah..mampus kena balun kalau datang jenguk PM kita di Parlimen..habis semua wakil rakyat pakatan haramjadah jadi kera dan berok..bertempik..marahkan DS Rosmah..jadi biol setengah tu..sawan buih pun ada..ehhh sawan buih la plak..sawan gila babi hahahaha.......

www.utusan.com.my/utusan/Politik/20121111/po_07/Betty-Chew-cabuli-kemuliaan-DUN-PP

Bayangkan kalau ianya Rosmah yang duduk di belakang Najib ketika suaminya berucap di Parlimen. Apa cerita yang akan dimainkan oleh media pro-pembangkang??

- Tok Guru.

3 comments:

Anonymous said...

Ini kerana anak si pencetus rusohan kaum pada 13 May 1969 ingat dia nie "paramount leader"... boleh buat sesuka hati. Cina terkutuk nie...kalau dah di beri kuasa ....mampus tidak akan melepaskan nya.

Anonymous said...

bleh gak rosmah nk duduk blkng najib, tapi kena tanding kerusi parlimen la..klau dah menang tu nk duduk sebelah najib pun bleh...

Anonymous said...

Rosmah Mansor..lu gemok pendek ketot hobbit!!!