Thursday 25 October 2012

GEMPAR !!! ANGGOTA POLIS DITURUNKAN PANGKAT, RAKAM VIDEO TELANJANG 2 ANAK PEREMPUAN PEMIMPIN PEMBANGKANG...!!!!



Memang gempar beb!!!
Klip video itu telahpun disebarkan di internet..!!!


Klip itu menunjukkan wanita-wanita itu dalam keadaan tanpa pakaian di bilik hotel sementara beberapa orang polis berpakaian biasa kelihatan sedang menulis sesuatu. Kedua-dua wanita itu cuba menutup tubuh bogel mereka namun dihalang oleh polis-polis tersebut sementara salah seorang daripada mereka merakam proses tersebut.

Klip itu walau bagaimanapun tersebar di internet. Kejadian itu membangkitkan kemarahan masyarakat kerana perbuatan itu jelas membuktikan bahawa polis-polis itu telah menyalahgunakan kuasa mereka.



Ops!!! Jangan saspens! 
Ekoran dari perbuatan tidak bermoral itu, 5 anggota polis diturunkan pangkat selepas didapati merakam video dua orang pelacur dalam keadaan telanjang bulat ketika melakukan soal siasat dalam suatu operasi membanteras kegiatan pelacuran. Ops!! Ulang sekali lagi.... 2 orang pelacur...!!!

Jangan terkezut !!! Kelima-lima polis tersebut bukanlah anggota PDRM tetapi anggota polisVietnam yang bertugas di daerah Quang Ninh yang letaknya di utara negara itu. Kelima-lima mereka diturunkan pangkat kerana didapati menyalahi etika dan disiplin pasukan tersebut.

Menurut sumber, seorang daripada enam anggota polis itu merakam kedua-dua pelacur itu bersama-sama dengan pelangan masing-masing untuk dijadikan sebagai sebahagian daripada bukti kes tersebut.

Pihak polis Vietnam juga sedang menyiasat bagaimana video itu boleh tersebar di internet.

No comments: