Sunday 27 May 2012

KENAPA PAS SUKA SALAHKAN UMNO/BN....


Pemimpin pembangkang khususnya PAS gemar lebih gemar menyalahkan UMNO dan BN  dalam apa juga isu dan perkara yang mereka bangkitkan.
Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir berkata, semua rakyat tahu siapa mereka ini yang gemar mengembar-gemburkan satu-satu isu tetapi akhirnya tetap juga menyalahkan UMNO dan BN.
mb-sheb5
"Semua kita tahu perangai mereka ini, kejap mahu muzakarah, kejap tak mahu tapi akhirnya salahkan  UMNO dan BN.
"Dalam dunia ini mereka semuanya baik kecuali UMNO dan BN,’’ katanya kepada pemberita di Program Kayuhan Berbasikal `Fun Ride) anjuran Sekretariah Hal Ehwal Bandar dan Pemuda BN Perak dikediaman rasmi Menteri Besar Perak hari ini.
Beliau diminta mengulas kenyataan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat yang akur dengan keputusan Presidennya, Datuk Seri Hadi Awang yang tidakbersetuju untuk bermuzakarah dengan UMNO.
Nik Aziz berkata beliau menarik balik kenyataan bersedia bermuzakarah dengan UMNO yang disiarkan dalam akhbar-akbar arus perdana sebelum ini.
Menurut Dr Zambry, UMNO dan BN sentiasa konsisten dalam membuat sebarang tindakan dan keputusan dalam agenda perjuangannya membela nasib masa depan  rakyat.
Sehubungan dengan itu, katanya, rakyat sudah dapat menilai siapa sebenarnya pemimpin parti pembangkang ini.

No comments: