Saturday 19 May 2012

GEMPAR..!!!LELAKI SANTAI DENGAN BERBOGEL...!!!

Lelaki Bersantai Petang Sambil Berbogel

Inikah kesan LGBT???

Apakah anda sudah kehilangan separuh dari iman jika bersantai sambil berbogel tanpa seurat benang pun di jalanraya yang sibuk dengan lalu-lintas..???

Walaupun kisah berikut dan gambar di atas mungkin bkn dilakukan oleh lelaki bukan Islam.... tetapi sekurang2nya.... hormatilah suasana sekeliling anda!!!

LONDON – Seorang lelaki bertindak melalakukan aksi pelik apabila dia berjalan dalam keadaan berbogel di pinggir bandar Enfield, utara London.
Lelaki misteri ini berjalan dengan penuh yakin di sepanjang jalan walaupun perlakuannya diperhatikan oleh pemandu-pemandu kenderaan yang lain. Dia tidak memakai sebarang pakaian kecuali stoking dan kasut sahaja.
Salah seorang pemandu yang melalui jalan tersebut, Tim Stevens, 28, telah mengambil gambar lelaki tersebut. “Dia tidak berkata apa malah dia kelihatan seronok dan bangga dengan kelakuan tersebut,” kata Tim.
Sebuah kereta melulu keluar dari laluan tersebut apabila lelaki bogel berkenaan meminta bantuan untuk membawanya ke sebuah kedai. Tiada siapa mengetahui sebab utama lelaki misteri ini berkelakuan pelik.
Oleh: HARITS ASYRAF
Sumber: Daily Chilli

No comments: