Friday 20 April 2012

ZAHIDA RAFIK ISTERI KEDUA SHAFIE APDAL..???

Benarkah Zahida Rafik Isteri Shafie?

PENAMPILAN bekas pemandu pelakon Zahida Rafik, Noor Azman Azemi bersama-sama dengan Ketua Wanita PKR, YB Zuraida Kamarudin di Parlimen kelmarin dilihat bakal membongkar satu lagi salah laku membabitkan pemimpin tertinggi UMNO iaitu Naib Presidennya sendiri merangkap Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Afdal.
Dakwaan bahawa Shafie mempunyai skandal dengan artis cantik molek kacukan Melayu-Pakistan ini memang menarik untuk diperkatakan. Apatah lagi bila ia juga membabitkan sejumlah wang yang besar yang didakwa Azman dibayar oleh Shafie kepada Zahida setiap bulan.
Tapi dalam masa yang sama penulis tidak boleh menolak dari berasa curiga dengan niat Azman menggunakan pemimpin Pakatan Rakyat untuk membuat pendedahan ini, kerana kelihatannya Azman cuba menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan Zuraida.
Berdasarkan maklumat penulis, Shafie dengan Zahida dikatakan telah bernikah di London tidak beberapa lama dahulu. Antara punca kenapa Zahida menghilangkan diri dari dunia artis secara tiba-tiba juga dikaitkan dengan pernikahan tersebut.
Penikahan ini dirahsiakan demi menjaga hati isteri pertama Shafie, Datin Seri Shuryani binti Shuaib dan 6 orang anak mereka. Dalam erti kata lain, Zahida adalah isteri kedua Shafie.
Benarkah begitu???
Kisah selanjutnya.... di suarapakatanrakyat

No comments: