Monday 16 April 2012

TERKINI !! FOTO FITNAH TERBARU YANG TERAMAT MELAMPAU..!!!

Pasti kita semua terkejut dengan foto di bawah yang tersebar di dalam Facebook baru-baru ini.

Foto menunjukkan foto DS Najib Razak ditampal di dalam satu upacara pengembumian kaum Cina!

Tindakan mereka yang mengeluarkan foto di bawah merupakan satu tindakan kurang ajar, biaDAP dan patut dikutuk sekeras-kerasnya!

Lihat foto di bawah :


Baca juga artikel rakan blogger Penang, Anak Seberang

Ironinya, foto di atas mirip dengan modus operandi samseng siswa pro-pembangkang yang berdemo di Dataran Merdeka baru-baru ini :


Tindakan biaDAP dan kurang ajar segerombolan siswa itu juga telah ditegur keras oleh beberapa pihak.

Ulama' PAS menjelaskan, tindakan menegur dan membuat sebarang desakan terhadap mana2 pimpinan tidak salah di sisi Agama jika benar pemerintahan sedia ada dilihat zalim (kononnya).

Akan tetapi perbuatan mengalungkan bunga lantas diarak sepanjang perjalanan menuju ke dataran dilihat bukan sahaja merosak akidah ummah malah menghina Agama Hindu ditambah potret tersebut merupakan seorang yang beragama Islam.

Kumpulan sayap Parti PAS itu mendesak agar pihak Pimpinan Tertinggi PAS menegur tindakan siswa yang dilihat semakin liar dan mengenepikan rujukan Agama Islam dalam melakukan sebarang provokasi.

Anda baca sini : KLIK SINI

Dalam masa yang sama, kebiaDAPan pelajar-pelajar pro-pembangkang itu juga terserlah pada kepimpinan pakatan haram pembangkang apabila mereka didakwa menghina dan mengejek-ejek Sultan-sultan Melayu semasa pertabalan Yang Di-pertuan Agong baru-baru ini!


Anda baca di sini : KLIK SINI

Sungguh memalukan! Pakatan haram pembangkang semakin terdesak dan memang layak ditolak pada PRU13 ini!



DR MiM >

No comments: