Monday 9 April 2012

PEMBANGKANG BANGKITKAN ISU SENSITIF DAN LAPUK..!!!

Pembangkang akan terus perangkap pemimpin Umno dengan membangkitkan isu sensitif kerana mereka telah ketandusan modal untuk menangkis segala fakta yang dibangkitkan pemimpin Umno, kata Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.


Pembangkang Bangkitkan Isu Sensitif - Zahid

BACA SETERUSNYA .... DI SINI

Namun apa yang menariknya.... baru-baru ini ketika teman penulis berkunjung ke Pangkor, ketika menunggu bot di Jeti Pangkor, beliau telah ditegur oleh sekelompok wanita PKR yang baru sahaja round pulau menjalankan kempennya dari rumah ke rumah.

Apa yang menariknya..... tanpa menyedari bahawa beliau adalah Wanita UMNO tegar yang baru sahaja selesai menjayakan program bersama penduduk tempatan, ditepuk bahunya dan mereka mengatakan bahawa... orang BN pun dah sokong PKR!!!

Sebelum berlalu... wanita-wanita dari Parti Kencing Rakyat itu sempat menghulurkan beberapa flyers yang mereka bawa dan sebarkan kepada penduduk pulau tersebut, kepada teman penulis.

Apa yang penulis nampak di sini adalah.... mereka tetap sedaya upaya memainkan dan membangkitkan apa sahaja isu tanpa mengira samada isu tersebut ADALAH FITNAH, telah dijawab dan lapuk, demi untuk meraih sokongan undi seberapa maksima daripada pengundi YANG PENTING MESEJ MEREKA KEPADA RAKYAT ...SAMPAI..!!!!!

Berikut dipaparkan sebahagian dari flyers tersebut :



No comments: