Saturday 7 April 2012

KRONOLOGI ETHAN & ELTON – LAMBANG KEJAHILAN PR DALAM PROCUREMENT POLICY!!



Semakin hari whether secara direct or indirect kita dapat lihat banyak aspek kepincangan, salah laku serta penyelewengan yang telah/sedang dilakukan oleh regime Fuckatan Haram Bejadah. 

My dedicated blog posting entry kali ni ingin lebih memperinci+memperhalusi skandal ETHAN & ELTON? yang membabitkan pemberian kontrak membekal dan menjahit lounge suit untuk ahli majlis MBI?    
Gua rasa satu Malaya pun dah mengetahui betapa hangat, panaz serta sensasi nya cerita mengenai ETHAN & ELTON ni but there is nothing wrong at all kalo kita tambah didihkan lagi “KRONOLOGI ETHAN & ELTON”!! Kita kasi koyak tahap rabak punggung individu2 yang telibat dalam case study ni.
Strategically beb! Gua taknak sentuh much dalam aspek siapa dibelakangETHAN & ELTON ni? but Gua nak ajak rakan2 pembaca utk Unlock Our Mindset & membuat penilaian secara “Out Of The Box Thinking Mentality Approach” How on earth? This bloody ETHAN & ELTON? been successfully awarded dalam kontrak membekal dan menjahit lounge suit untuk ahli majlis MBI? 
      
Kita mendapat perkhabaran bahawa ETHAN & ELTON ni adalah sebuah syarikat yang telah ditubuhkan lebih kurang dalam jangka masa 42 hari selepas PR Berjaya mentadbir negeri Perak (so called its totally a new formed company) dan yang lebih mission critical kita juga diberitahu bahawa dalam senarai sebut harga yang dikeluarkan oleh MBI, terdapat lima syarikat yang disenaraikan, ETHAN & ELTON menawarkan harga yang paling tinggi iaitu sebanyak RM 650 sepasang but at the end of day this bloody company dengan selambanya successfully awarded for the project  
Generally beb! semua pihak pasti maklum dalam Polisi Perolehan orprocurement policy secara rasional, telus serta mengikut prosedur2 urus-tadbir pentadbiran yang cekap! There is no way at all syarikat yang baru ditubuhkan, of course less project experienced dan menawarkan harga bidaan yang paling tinggi akan boleh dengan selamban + successfully been awarded for any specific Open Tender atau Kerja2 Pembekalan sesuatu Sebut Harga? Amat mengecewakan beb! dalam era pentadbiran regimeFuckatan Haram Bejadah! aspek2 kepincangan, salah laku serta penyelewengan sebegini selamba+rakus berlaku? For me, ini telah dengan jelas menunjukkan indicator LAMBANG KEJAHILAN PR DALAM PROCUREMENT POLICY!!

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.
KREDIT TO :  idin77 blog

No comments: