Monday 9 January 2012

TAHUKAH ANDA ASAL USUL BENDERA PKR..???

MYMASSA mendedahkan.................




Kalau kita tanya penchacai PKR, apa pasal bendera parti mereka lain macam sahaja, mereka akan jawab bendera itulah yang menjadi lambang kekejaman Kerajaan BN terhadap Anu Ghairah Tuhan mereka. Ini semua kes pasal kena panggil Hanjing lah ini.

Tetapi betulkah bendera PKR melambangkan sebelah mata Anu Ghairah Tuhan yang ditumbuk polis? Dan kenapa beliau memilih nama Parti Keadilan Rakyat yang membawa kepada akronim PKR?
Ya, betul! Anwar sebenarnya telah "Meliwat" pemikiran penyokongnya yang ta'asub semenjak daripada awal lagi apabila beliau menggunakan objek yang paling beliau gemari sebagai logo keramat parti tanpa disedari mereka, hatta para ularmak dan ostad serta barisan muslimah sekalian.

Dan bagi melengkapkan hasil seni logo beliau, akronim PKR pula dipilih agar sesuai dengan kemahiran ulung yang dimiliki iaitu, PAKAR KOREK REKTUM!

* Sebab itulah Anwar masih lagi mampu bertahan menjadi satu-satunya pemimpin politik di dunia yang masih berkuasa  walaupun video seks beliau tersebar. Ini adalah kerana para penyokong beliau kesemuanya telah hanyut dalam kenikmatan diliwat pemikiran.

No comments: