Tuesday 8 November 2011

ANWAR DAH PEGI HAJI..??? BILA..???

Bila Perdana Menteri Dato' Seri Najib pergi Mekah, mula lah puak bahlul blogger pembangkang tabur fitnah, mengutuk dan menghina Dato' Seri Najib, tak cukup dengan itu ada juga pihak yang bahlul sanggup membuktikan yang Anwar Ibrahim pun pernah pergi Haji.


Lebih menggemparkan, Anwar ke Mekah bukan menaiki mana2 pesawat, jauh sekali melalui Lembaga Tabung Haji Malaysia.... tetapi sebaliknya puak-puak blogger pembangkang telah 'menaikkan' haji Anwar dengan cara yg sangat mudah... tanpa bodyguard...hanya dengan superimpose gambar ( photoshop CS4).. amat mudah.. hahaha....

LIHAT DI SINI JUGA.....

BOLEH NAMPAK ANWAR NAIK HAJI DI SINI...


Kenapa puak2 ni tak habis2 merasa dengki khianat terhadap PM... Bukankah cara mereka itu sebenarnya menyerlah kan lagi kebodohan tahap kritikal pemikiran mereka terhadap pemimpin negara. 


PM menunaikan haji pun dijaja fitnahnya, jika tidak ke mekah pun, di fitnah juga... Kenapa tidak menjadi pembangkang yg berhemah... yang menyumbangkan fikiran positif utk tatapan khalayak...??


Di antara komen blogger2 pakatan haram yg dengki khianat :


'Walaupun DS Anwar tidak suka menggembar-gemburkan pemergiannya ke tanah suci, penulis berasa terpanggil untuk membuktikan kapada rakyat Malaysia bahawa sememangnya DS Anwar pernah menunaikan haji di Mekah bagi membetulkan salah anggap sesetengah rakyat Malaysia berhadap beliau".


LIHAT DI SINI....

Lihat gambar DS Anwar yg dikatakan oleh juak fanatiknya bahawa beliau pernah ke tanah suci sebanyak 2 kali...








Anda semua nilaikanlah.....
Fanatik DS Anwar sanggup buat apa sahaja, hinggakan sanggup mengubah gambar hanya untuk membuktikan bahawa pemimpin pujaan mereka itu sentiasa benar...... 

No comments: