Sunday 25 October 2015

MOHD AFIQ BIN ROSLI BUDAK UITM JENGKA PEROGOL BERSIRI DAN BUNUH UNTUK JUAL ORGAN ???


AWAL pagi ini aku terima mesej menerusi applikasi WhatsApp dari nombor yang tidak pernah aku save. Itu biasa dan aku tak kisah pun.  Cuma kandungan mesej kali ini agak menarik perhatian... dan seperti biasa aku terfikir.. adakah ini benar ???


PERHATIAN: PEROGOL DAN PENJUAL ORGAN ! Seorang lelaki bernama Mohd Afiq B. ROSLI.... budax UITM Jengka amat dikehendaki polis kerana aktif dalam kegiatan penjualan organ manusia dan perogol bersiri di Malaysia dan Sempadan Thailand . 

Lelaki penganut hindu ini juga telah membunuh seramai 16 orang wanita dan 5 orang lelaki untuk mendapatkan organ . 

Penduduk Malaysia diminta berjaga-jaga terutama pada waktu malam dan pagi . Khabar itu betul  menyatakan beliau sedang bergiat aktif mencari mangsa di Bachok Kelantan . 

Info daripada Balai Polis Bukit Aman .  #mohon share          

Minta hati2 jika berada di kawasan awam..          

Copy paste  - Peringatan Khas dr PDRM ..... berhati hati dengan penjual pewangi yg datang ke rumah . mereka menyuruh kita menghidu pewangi yg sebenarnya adalah white clay . ubat dadah utk penenang .... kalau kita terhidu boleh menyebabkan pengsan .... tujuan mereka utk merompak / merogol / membunuh ... ia sudah berlaku di Sibu, Kuching, Bintulu .. 

Skrg aktif di Kuala Terengganu, Kelantan trutama daerah Gua Musang. Sekarang mreka sudah masok kawasan2 utara. Penang, Perak, Kedah.... panjangkn demi keselamatan org tersayang.....beringat sbelum t'kena...          Tolong forward... Ini benar!!!Ingat... Sesiapa yang baca tu... *sharing is caring* #  JUST COPY PASTING...tolong sebar kt semua.. #copy paste

No comments: