Sunday 22 June 2014

ANAK OKU DITEMUI DIKURUNG : WARDINA SALAHKAN KERAJAAN... ???


Mind set dah anti kerajaan.  Asik nak salahkan kerajaan je.  WARDINA tidak ada anak OKU (Orang Kelainan Upaya). Tak tau apa-apa mengenainya.  Tapi kalau tak tau janganlah buat statement BODOH TAHAP BANGANG!


Kamu tak tahu ke Wardina... Kerajaan mewujudkan Dasar OKU yang menjadi asas kesaksamaan hak dan peluang kepada OKU bagi penyertaan penuh dalam masyarakat. Dasar ini turut mengutamakan nilai hak kemanusian seperti kemuliaan, kehormatan dan kebebasan bagi membolehkan mereka hidup berdikari. Baca seterusnya di portal JKM ... di sini

Malah JKM juga menyediakan kemudahan dan keistimewaan bagi OKU. Baca di sini

Ada hp canggih2.... dengan teknologi terkini dan rangkaian internet meluas di seluruh negara... jangan gunakan untuk mengutuk kerajaan aje... Maklumat hanya di hujung jari anda Wardina... Takkan itu pun tak tau. Nanti dikata tak sekolah, makin meroyan pulak!!!

2 comments:

Unknown said...

Wardina mungkin tidak membaca komen ini.. Tetapi pernahkah dia bertanya pada diri dia sendiri, apa peranan dia dalam membantu kerajaan dalam membantu anak-anak OKU ini? Pernahkan dia menghabiskan masa dan wang ringgit dia untuk membantu anak-anak OKU selama ini? Jika sekadar menyalahkan pihak lain.. Orang yang tidak pernah bersekolah pun boleh buat..

Unknown said...

yang asyik hentam kerajaan tu kenapa?adakah anda sendiri memainkan peranan disebabkan "status" anda selebriti? sudah2lah kalau anda sendiri baru nak kenal agama islam selepas itu hentam macam2...bagi saya tak adanya gunanya pakai TUDUNG LABOH tetapi sikap anda hanya PANDAI MENYALAHKAN ORANG LAIN sendiri pun tak terjaga inikan pula nak salahkan orang lain..pada selebriti ini jagalah anak anda mana tahu dimasa hadapan akhlak anak anda lebih kejam dari pegawai kerajaan sekarang seperti mana anda menyalahkan kerajaan sekarang