Wednesday 5 June 2013

( FOTO ) : 'FRESHIE' TENTERA DAJJAL BETINA TUNJUK AKSI BOGEL.....!!!

The women posed in their underwear and combat fatigues in the images that were posted on Facebook

Kalau dah nama pun Israel, tak kira sama ada jantan ke betina... walaupun tentera...perangai memang tak 'semiak' (loghat Perak yang bermakna tak senonoh)..!!!

Baru-baru ini pihak militan Israel telah menjatuhkan hukuman disiplin terhadap sekelompok tentera betina mereka yang berposing 'melampau' dengan hanya mengenakan pakaian dalam bersama senjata perang mereka. Paling gampang dan bodohnya tentera tersebut apabila foto-foto tersebut kemudiannya diposting ke facebook.

Laman berita Israel, Walla memuat foto-foto tersebut dan menyebutkan para tentera betina itu merupakan anggota baru yang ditempatkan di sebuah pengkalan di selatan Israel. Salah satu foto adalah aksi mereka yang hanya berseluar dalam.....!!!

Dalam statementnya, militan Israel menyatakan, tentera wanita muda itu telah menunjukkan perilaku tidak seperti yang diharapkan bagi  tentera Israel.

"Komandan mereka menjatuhkan hukuman disiplin sesuai perbuatan mereka," demikian jurucakap militan Israel di News.com.au, Selasa (4/6/2013). Namun begitu, tidak disebutkan apakah bentuk hukuman yang telah dijatuhkan, malah identiti mereka juga tidak didedahkan.

Insiden ini sebenarnya adalah rentetan terhadap 'tabiat kurang ajar' para tentera Israel  yang gemar memposting hal-hal yang tidak sepatutnya ke dalam media sosial.  Contohnya, dalam sebuah video yang diposting ke YouTube pada tahun 2010 dahulu, seorang tentera lelaki Israel telah dirakam aksinya sedang menari-nari mengelilingi seorang wanita Palestin yang ditutup matanya. Pada awal tahun ini pula, seorang tentera Israel dihukum kerana menulis anti-Palestina di status twitternya dan memposting gambar-gambar bogelnya sambil memegang senjata api....!!! 


In trouble: The images showed the soldiers removing their fatigues to expose their underwear and backsides

In trouble: The images showed the soldiers removing their fatigues to expose their underwear and backsides


From behind: The photographed women were said to be new recruits stationed on a base in southern Israel

From behind: The photographed women were said to be new recruits stationed on a base in southern Israel



In 2010, this Israeli soldier was disciplined after posting a picture of her with a blindfolded man online

In 2010, this Israeli soldier was disciplined after posting a picture of her with a blindfolded man online.

***Bukan semua hal peribadi perlu dikongsi oleh public.....walaupun anda adalah seorang yang hebat dan ternama...!!!

No comments: