Friday 10 May 2013

POLITIK KOTOR ANWAR......APA KATA EZAM NOR....


1. Api perkauman yg melanda negara hari ini bermula daripada permainan politik terdesak Anwar yg bermain politik melampaui batas. 

2. Saya pernah ingatkan rakyat tentang hal ini semasa saya nyatakan sebab2 utama saya tinggalkan anwar hampir 10tahun lalu.



3. Saya telah nyatakan bagaimana anwar minta sy sbg ketua pemuda pkr pd masa itu untuk tumpu tarik undi cina maksimun krn beliau sedar beliau tidak akan mampu dapat sokongan maksimum melayu krn masalah moral yg melandanya.


4. Dan untuk dapat undi maksimum cina sy diminta beri harapan palsu kpd pengundi cina dan selar dasar2 pro melayu.

5.Saya tidak sanggup lakukan perbuatan yg jelas hanya satu taktik politik kotor utk tarik undi maksima satu kaum dgn menghina bangsa saya sendiri.

6. Anwar teruskan taktik politik jahat ini dan slps hampir 10 tahun hari ini kita saksikan sikap perkauman negatif yg melanda negara hasil taktik jahat dan adu domba anwar. 

7. Saya ingin sekali lagi ingatkan seluruh rakyat msia utk sedar bahaya negara ini timbul krn ada pemimpin spt Anwar yg rakus dan kemaruk menjadi pm 'at all cost' dgn apa cara sekalipun termasuk hina dasar bangsa sendiri utk dpt undi maksima bangsa lain.

8. Kerana sikap nafsu serakah ini lah hari ini negara ini menanggung bahana api perkauman yg sengaja dirancang hanya utk mencapai kegilaan menjadi pm.

9. Manusia ini juga lah yg menjual akidah dgn fahaman pluralisma dan liberalismanya. juga sikap pro murtadnya bersama anaknya, dia juga dalang menggadai kalimah Allah.

10. Kalau kita faham mainan kotornya ini wajib bagi kita memeranginya atas nama agama,bangsa dan negara. Anwar lah punca keruntuhan tamadun negara ini dgn politik melampau batas yg diamalkan.

11. Bagi org cina sy nasihatkan Anwar tidak jujur perjuang hak mrk. Ianya hanya utk undi maksimum cina bagi imbangi melayu yg tidak boleh terima seorang pemberkelakuan songsang jadi pemimpin. 

Lihatlah rekod Anwar semasa berkuasa dahulu, apakah dia membela hak cina? jangan jadi mangsa manusia pembohong dan rakus kuasa ini. Sekian

No comments: