Friday 3 February 2012

'USTAZ DAP' DH BERSUARA DI SELANGOR.... TAK MUSTAHIL BOLEH JADI EXCO AGAMA GANTI KHALID GAGAP...!!!


Hari ini Tan Seng Giaw boleh tanya tingkat tahap iman Hasan Ali untuk bercakap isu akidah dan maruah agama. Sejak bila cina tidak bersunat ini layak untuk bercerita tentang iman dan akidah tidak dapat dipastikan, mungkin setelah mendapat anugerah OSTAD/KHALIFAH daripada PAS yang kita tidak sedar.

Dan perkembangan ini sebenarnya mengesahkan lagi tahap kehinaan PAS ketika ini. Seorang pemimpin parti kafir yang tidak beriman kepada Allah SWT boleh mempersoal akidah seorang umat Islam yang sedang bersungguh-sungguh menyedarkan umat Islam akan bahaya fuckatan kepada akidah mereka.

Jadi, apakah pendirian Nik Aziz, Hadi Awang dan Haron Din tentang perkara ini?!! Sedangkan sesama muslim pun tidak layak mempertikaikan keimanan seseorang, inikan pula seorang yang kuffar!!! Pemimpin PAS tidak sedarkah bakal tunggul kayu pembakar api neraka sedang mempertikaikan keimanan saudara seagama mereka yang pernah berjuang bersama mereka suatu ketika dahulu?!!

Betapa dayusnya PAS kini! Maka tidak hairanlah seorang sekular seperti Khlaid Ibrahim pun merasakan PAS tidak layak untuk menjaga dan menguruskan hal-ehwal berkaitan Agama Islam!!! SUMBER

3 comments:

Anonymous said...

Adun2 PAS Selangor sepatutnya pakai kain batik & kebaya

Anonymous said...

korang ta tahu ke? china ni telah pun bersunat , yang menyunatkan nya Anwar Ibrahim dan pembantu nya pulak anak perempuan dia lah

Anonymous said...

kalau perihal keimanan seseorang leh dipertikaikan sewenang2nya oleh seorang kapir....apakah yg tinggal utk org melayu di selangor???