Tuesday 17 June 2014

SAMBUTAN ULANGTAHUN 'PERKAHWINAN' PALING CELAKA ORANG MELAYU !!!


Semenjak kes liwat membabitkan Anwar Ibrahim didedahkan, budaya gay di negara ini juga semakin terdedah. Kalau dahulu, mereka yang bernafsu songsang ini, bersembunyi-sembunyi dan ada sesetengahnya yang enggan mengaku bahawa mereka adalah gay atau dalam bahasa senangnya, PENCINTA LUBANG BONTOT, tetapi sekarang, mereka sudah tidak takut-takut lagi untuk mendedahkan siapa mereka sebenarnya.

Sokongan daripada kumpulan COMANGO yang mendesak dunia agar mengajar Malaysia tentang HAK ASASI MANUSIA, terutama sekali yang melibatkan kumpulan LGBT, membuatkan mereka semakin kuat. Apatah lagi, Anwar Ibrahim, Ketua Umum PKR sendiri telah memberikan lampu hijau untuk golongan tersebut asalkan mereka terus menyokong partinya, juga atas alasan hak asasi manusia, membuatkan golongan berkenaan semakin melampau.

LGBT merupakan antara penyebab beberapa buah negara dunia dihempap pelbagai masalah. Malah ada kawasan yang sudah pun dihancurkan dan kisah-kisah masyarakat songsang tersebut banyak diperkatakan di dalam kitab-kitab Samawi, sama ada tulen mahupun yang telah diubahsuai.

Hanya golongan yang enggan menerima kenyataan bahawa MEREKA SEBENARNYA ADALAH GOLONGAN TERLAKNAT sahaja yang akan terus beralasan bahawa perbuatan mereka adalah suatu bentuk hak asasi manusia, walaupun sebenarnya mereka telah merampas hak asasi golongan majoriti yang bersifat normal.

Gambar yang anda lihat di atas, bukanlah gambar luar negara. Ia adalah perlakuan rakyat Malaysia, orang Melayu dan mengaku beragama Islam tetapi bernafsu songsang.

CADBURY bukan main lagi dihina kerana DNA babi yang diumumkan oleh pegawai 'misteri' KKM. JAKIM dipersoalkan kerana mengeluarkan logo dan status HALAL yang boleh dipersoalkan. Jabatan-Jabatan dan Majlis-Majlis Agama Islam juga dipersoalkan kerana merampas Bible berbahasa Melayu.

Bagaimana dengan amalan songsang ini? Adakah ianya sudah ada cop, logo dan telah distatuskan sebagai HALAL memandangkan sehingga sekarang, tidak ada satu pun operasi dilakukan untuk menghancurkan dan menghapuskan golongan HARAMJADAH ini?

Adakah kerana Anwar Ibrahim mengamalkan perbuatan songsang tersebut, maka semua yang terlibat dibenarkan wujud dan hidup di negara ini?

Sumber 

No comments: