Sunday 21 October 2012

EKSKLUSIF !!! TERGEMPAR !!! FARAID vs 'BACK-DATED' DALAM HARTA WARISAN SULTAN..!!!!

Gambar hisan


Beberapa hari lalu,  secara tidak sengaja teman telah ditemukan dengan sebuah blog baru yang teman rasakan cukup 'JANTAN' dengan paparan artikel-artikel yang tulin dan tersendiri...

Teman ingin kongsikan di sini, satu artikel yang turut dikomen sebagai >>> Bersyukur kehadrat Alah, menjadikan saudara sebagai seorang yang berani melawan kezaliman penipuan seorang Sultan, 600 tahun berlalu muncul lagi manusia hebat seperti Hang Jebat.  Saya suka blog Tuan kerana nampak "jantan" dan ikhlas.

Berikut sebahagian petikan dari artikel tersebut :

Dikala seluruh rakyat Negeri Johor sedang sibuk mengadakan tahlil-tahlil di masjid dan surau...........
rakyat berkabung menghormati Almarhum Sultan Iskandar yang telah mangkat. Saya tidak menyangka disebabkan cara saya seolah-olah tidak mahu mengikut arahan atau cuba mengelak dari melakukan apa yang diminta oleh Sultan Ibrahim berkaitan dengan harta peninggalan ayahandanya, Sultan Ibrahim telah cuba membuatnya secara "senyap" untuk melakukannya sendiri tanpa pengetahuan saya dengan menyuruh Dato' Ali Musa menulis surat kepada Jabatan Penerbangan Awam (DCA) bagi memindahmilik nama pendaftaran pesawat-pesawat milik bapanya secara "back-dated" iaitu tarikh dikebelakangkan kepada namanya. 

Tiada siapa yang tahu wujudnya percubaan untuk mengenepikan hak-hak waris lain dengan cara "menipu" dan meletakkan tarikh kebelakang walaupun sangat jelas dan nyata bahawa pada tarikh kemangkatan Sultan Iskandar (22 Jan 2010) semua pendaftaran pesawat-pesawat tersebut adalah didaftarkan atas nama Sultan Iskandar.


IKUTI SETERUSNYA ARTIKEL YANG CUKUP MENARIK DAN PASTINYA MEMBUAT ANDA SEMUA MENGETAHUI CERITA SEBENARNYA.....

No comments: