Friday 1 November 2013

DIALAH LELAKI 'TERLALU KACAK' YANG TERPAKSA DIHANTAR PULANG.......

2

Masih ingatkah anda lagi Omar Borkan Al Gala, lelaki Arab yang dihantar pulang kerana “terlalu kacak” dulu? Beberapa bulan yang  lalu beliau telah mendedahkan bahawa hatinya masih belum lagi dimiliki oleh sesiapa pun!
1

“Saya masih single,” itu ungkapan daripada penyanyi dan model berusia 25 tahun itu dalam temu bual eksklusif dengan televisyen tempatan di Filipina. Tmubual yang telah menjadi di sensasi di internet dan media sosial seluruh dunia, hanya disebabkan wajah beliau yang terlalu kacak.
Omar Borkan Al Gala mendedahkan bahawa masih belum ada wanita yang dapat menguasai dan bertakhta di hatiya dalam temu bual eksklusif dengan rangkaian televisyen tempatan Filipina, GMA Network. Dalam program “Kapuso Mo Jessica Soho,” yang disiarkan di TV Channel 7 tempatan, Omar mengumumkan “saya single” Ucapnya sambil meletakkan tangan di dadanya dengan memberi senyuma yang menawan.

1

Masih sentiasa dengan senyuman yang cantik, Omar menambah bahawa “menjadi penyayang tidak begitu sukar untuk beliau.”
Beliau berkata “saya memberi cinta untuk sesiapa yang memberikan saya cinta, saya hanya mendapat cinta kembali,” dan tanpa banyak teragak-agak, Omar berjenaka, “Sesiapa yang mengatakan I Love You, saya katakan saya suka kamu juga.”
Saksikan video interview bersama Omar Borkan di bawah:

No comments: